Reisgenote gezocht voor Borneo & Singapore, maart 2009, Engelstalige groep (gedeelte)

Wie heeft er interesse om deel te nemen aan een tour door het mooiste van borneo (maleisie) + 2 dagen Singapore +2 dagen Mallakka (mooiste van vasteland van Maleisie)?
Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding van Emirates: retour Kuala Lumpur voor €600 alles incl. en heb daar een groepsreis op Borneo in een Engelstalige groep bij geboekt. Periode: 3/3 - 21/3 .
De totale prijs is max. €2000. Dit is incl. alle overnachtingen, 4 binnenlandse vluchten, de vlucht naar Maleisie (als je voor … november bij Emirates via cheaptickets.nl boekt), evt. nog te boeken tours in Singapore/Malakka. De headhunterstrail in Sarawak kan je bekijken op intrepid.com. Ik zit in de groep van 5 maart.

Ik ben 44 jaar, HBO-opleiding en -job in de zorg en zoek een reisvriendin met ongeveer dezelfde achtergrond. Leeftijd maakt me niets uit en ach, die achtergrond… we hebben dezelfde passie, dat zit wel goed!

Ik kijk uit naar je reactie! Binnen 2 dagen heb je antwoord.

Veel reisplezier, Titia Zuidersma ([EMAIL=“titiazuidersma22@hotmail.com”]titiazuidersma22@hotmail.com)