hallo!
ik ben op zoek naar iemand die in de zomer van 2008 meewil naar
de westkust in amerika! vliegen naar san francisco, auto huren en naar beneden rijden! daarna evt. nog inlandse vlucht naar NY.
beetje ons eigen dingen doen maar samen reizen en de kosten van de auto etc. delen.
ik wil natuurlijk alle bezienswaardigheden zien, nationale parken, (veel) architectuur en musea, maar ook op strand liggen, shoppen en stappen!
zomer van 2008, anderhalve maand.
lijkt je dit wat, laat dan een berichtje achter.
gr.marjan

Hoi dat is ongeveer exact at ik in gedachten heb, ik ben Esther, 24 jaar en zou met een vriendin van 25 juni t/m 4 augustus naar Californie gaan (laatste weekje NY). Zij laat het echter afweten. Heb al een ticket voor die periode heen naar LA en dan van LA naar NY en een weekje later op 4 augustus naar huis. Zoek nog een reisgenoot die ook low budget wil gaan rondreizen in die periode. Alleen is ook maar alleen. Groetjes

Klinkt goed. Lijkt me erg leuk,  zeker het rondreizen. Ik zou vanaf 4 juli kunnen en 6-8 weken. Ik ben Olivier, een jongen van 25, uit Haarlem en bijna afgestudeerd aan het HBO in Amsterdam.
  zeker het rondreizen. Ik zou vanaf 4 juli kunnen en 6-8 weken. Ik ben Olivier, een jongen van 25, uit Haarlem en bijna afgestudeerd aan het HBO in Amsterdam.
Neem contact op, eventueel via mail: [EMAIL=“o_polski@hotmail.com”]o_polski@hotmail.com
Ik ben benieuwd.
Groetjes Olivier