Ik ben Bart, 25 jaar. Ik ben van plan om in december 2010 - januari 2011 ongeveer 4-5 te gaan rondreizen door Nieuw-Zeeland.
Mijn plan is om na kerst te vertrekken en in Nieuw-Zeeland een auto te huren en zelf het Noorder- en Zuidereiland te gaan verkennen. Wel met een vooraf geplande route, en overnachtingen waarschijnlijk in hotels. Misschien nog een korte verlenging op Fiji (4-6 dagen).
Heeft er iemand soortgelijke plannen en wellicht interesse om samen met mij te gaan rondreizen?
Ik las je oproepje. Ik heb soortgelijke plannen :). Vertrek na oud en nieuw uit Sydney naar NZ, dus ben rond dezelfde periode daar om rond te trekken en beide eilanden te verkennen. Heb je al enigzins een route voor jezelf gemaakt?!
ik, 31 jarige vrouw uit het zuiden van het land, ben voor de periode december 2010-januari 2011 ook nog op zoek naar een reispartner. Ik had eigenlijk mijn oog laten vallen op Australie (Oostkust + Tasmanie en duiken), maar Nieuw-Zeeland staat ook nog op m’n verlanglijstje. Ik heb nog niets geboekt en ben dus erg flexibel.
Ik kan maximaal 8 weken weg en heb een redelijk budget… Wellicht kunnen we (een deel van) de reis samen maken…
Update:
Ik heb mijn reisplannen naar Nieuw-Zeeland tijdelijk uitgesteld (misschien 2011-2012). Dit komt voornamelijk omdat ik dit jaar al erg veel reizen gemaakt heb.
Als iemand interesse heeft om volgend jaar mee te gaan, mag je gerust reageren!