Ik ben een gehuwde man van zestig. Mijn echtgenote is door gezondheidsproblemen niet meer in staat te reizen. Ik zoek een reisgenote om de volgende jaren citytrips en reizen mee te ondernemen. Reizen om te leren, cultuur, natuur, contact met de bevolking. Bestemming, reisprogramma en periode in overleg.
Wat had je in gedachten ?
Ik ben ook 60plus getrouwd , hou van fotografie , natuur , maar geen grote stukken wandelen.
en hou van rust , en gezelligheid .
en een wijntje .
welke periode en bestemming heb je in gedachten?
zelf wil ik weg in sept.okt.
kan zijn :griekenland,kroatie,turkeije,frankrijk.
ben vrouw van 65,maar jong van geest en sta nog volop open voor nieuwe reis ervaringen.
Ik ben een Griekeland fan !!
De periode die je aan gaf lijkt mij wel wat.
Moet wel betaalbaar zijn .
Groet.
Albert.
leuk om iemand te" ontmoeten ""die ook gek is op Griekenland.ik heb tot nu toe alleen verschillende eilanden bezocht,was nog nooit op t vasteland.waar gaat jou voorkeur naar uit?
er zijn zoveel mooie dingen overal in dit prachtige land,daar zouden we eventueel wel uitkomen lijkt me.
wel wil ik graag van je weten welk sterrenbeeld je bent,lijkt misschien wat vreemd,maar voor t samen passen om de reis te ondernemen,hecht ik daar toch enige waarde aan.
ook wil ik nog melden,dat in woon in Sluis,hopelijk geen bezwaar,hoor nog van je ,vr.gr. Paula
Hoi paula.
De laatste keer zijn we naar samos geweest!
En een keer naar kreta.
Lesbos schijnd ook mooi te zijn .
Ik ben een boogschutter , wonen in Ermelo.
je weet dat ik getrouwt ben!
ik weet niet of jij ook een partner hebt?
ik hoor het wel van je .
Grtjes .
Albert.
Hallo allemaal.
Graag zou ik met min 1 max 3 andere personen (dus totaal 4) een aantal jaren achter elkaar 1 evt. 2 reizen maken naar b.v. Scandinavie; Toscana; Andalusia: Griekenland en Macedonie; Transsiberische spoorlijn; Patagonie; Mongolie; Turkije maar ook Duitsland en Roemenie. Deze reizen zou ik graag gezamelijk voorbereiden omdat het plezier daar al begint. Duur van de reizen 2 a 6 weken. Leeftijd 50-65 jaar.
Ben op zoek naar mensen die onafhankelijk en zelfstandig leven en daar tevreden mee zijn, maar voor de langere reizen maatjes zoeken.
Hallo lieve mensen. Ik ben een alleenstaande vrouw van 58 en ben net terug van 5 jaar Ecuador. Ik wil nu volgend jaar voor vast naar Griekenland of Portugal of Spanje. Ik zoek eigenlijk een of twee maatjes die daar ook zin in hebben…zodat we het allemaal wat ruimer hebben en een groter huis kunnen huren. Als je geinteresseerd bent…dan hoor ik het graag! ook kun je direkt reageren op:
poorter55@gmail.com
Ook kun je eerst mijn belevenissen in Ecuador lezen op: nomadevrouw.blogspot.com
ik wacht met belangstelling.
hallo ik ben hetty en woon al twee jaar in selcuk/izmier
ben 58 jaar en lekker gezond heb hier een goed leven dus als jullie meer willen weten over turkije kan je reageren dan geef ik later wel mijn iemal aders
gr hetty van uit de turkije:vak02:
hallo Hetty,leuk iets te horen van iemand die daar woont.zelf ben ik nog op zoek naar een geschikte reispartner om eventueel naar Turkye te gaan binnenkort,maar t is niet gemakkelijk iemand te vinden.misschien ben ik wel te kritisch.
Ligt Selcuk eigenlijk aan zee?ik dacht t wel,want ik ben 1 keer te Izmir geland.hele toffe vakantie toen gehad.
Hetty ben jij ook single net als ik?
En hoe bevalt t leven daar,het is er zeker mooier weer dan hier afgelopen zomer!! Tot nu toe ging ik vaak alleen naar Griekse eilanden op vakantie,maar de avonden alleen vind ik niet meer fijn en vriendinnen kunnen om diverse redenen niet mee,dus wat moet je dan.
Ik ben een vrouw van 65,maar vind t nog steeds leuk om allerlei nieuwe zaken mee te maken,jong van hart en geest dus.En ik hoop van harte dat er nog een leuke vakantie voor me in zit dit jaar.
Hetty als je zin en tijd hebt ,laat nog eens iets van je horen,vind ik leuk
hartelijke groet,Paula
Hallo Paula,
Ik ben een vrouw, 60 plusser en ben iemand van de verre reizen.
Ik zou graag weer een safari reis willen meemaken Kenia Tanzania of zoiets. Plaatsen als Turkijem, Griekenland etc. heb ik al een paar keer gezien.
grt Carrie
ja paula ik ben singel en selcuk licht bijna aan zee zon tien minuten met dolmus het licht ook bij effes dat doe ik lopend en bij kusadasie dus heel centraal kan alle kanten op en selcuk is in de winter maanden lekker bezet met mensen dus altijd wel wat ik ga met de trein maar izmier of naa de lucht haven das erg makkelijk dus zo als je ziet is het leven in turkije een stuk makkelijker als in nederland als je de weg weet en de zomer maanden zijn heerlijk heb hier een huis gekocht met tuin wat wil je nog meer gr hetty:zon02:
Hallo Carrie,
Ik begin al stilaan de vakantie(s) voor 2012 voor te bereiden. Een safari interesseert me ook. Anders: zegt Colombia op eigen houtje je iets?
Groeten, Snijboon