hallo welke dame tussen 18 en 50 jaar wil gratis met mij op vakantie vanaf februari/maart 2010 zonder bijbedoelingen
Ik ben 60 jaar gezond voel mij jong en doe aan alles mee ,waar we heen gaan zien we wel . maar het liefste naar turkye of spanje
schrijf mij mag ook via www.verabrunssum@zonnet.nl doen he
groetjes cris
jammer. dat je iemand tot 50 jaar zoekt. Ik ben 62 jaar
hallo kan ik een foto van jou ergens vinden ? of stuur mij een via [EMAIL=“verabrunssum@zonnet.nl”]verabrunssum@zonnet.nl
misschien is 62 ook goed groetjes cris
hallo ik ben een dame van 56 maar zeer jong van hart,en omdat ik ook graag naar spanje ga of turkije waar ik reeds 8 keer geweest ben me ook intereseerd ,zie ik dat wel zitten met een leuke jonge man van 60 j hopelijk hoor ik nog iets van jou lieve groetjes van mariejose mijn mail adres is snoopy10@live.be:dag::zon02::vak02::kus:
Hallo,
hoi ik zoek nog steeds. vertel mij meer over jou en je plannen
groetjes cris
ik ben 56 mijn naam is marie-jose en heb je al eerder geschreven ,ik veronderstel dat je veel mailtjes zult krijgen om mee op prijs te gaan mij bedoeling is gewoon dat ik ook weg wil ,en niet zie zitten om alleen te gaan ,daarom dat ik gereageerd heb groetjes joseke
Hallo
Ik ben diana en 47 jaar . Ik zoek ook een reisgenoot voor Turkije in april mei juni . Ik weet niet if je zin hebt om mee te gaan . Wil je liever alleen met een man ?
Groetjes Diana
hallo diana vertel mij meer over jou dan doe ik dat ook en wie weet kunnen wij samen op vakantie. www.verabrunssum@zonnet.nl
voorlopig groetjes van Cris
Ik denk dat het niet verstandig is .
U bent een man van 60
Zowieso vind ik dat te oud en ook nog man .
Sorry
Diana