Reisgenote gezocht (23 t/m 30)

Hoi Jolanda,

Ik ben Eline, 30 jaar jong uit Amsterdam. Ik vertrek 8 mei voor 4 weken naar Thailand, en ben ook nog op zoek naar een reisgenoot. Ik wil eerst naar het culturele noorden en daarna lekker relaxen en wat feestjes meepakken op de eilanden in het zuiden. Spreekt dit je aan, dan hoor ik graag van je!

Groetjes, Eline

Hey meiden,

Helaas kan ik niet in de zomervakantie, maar ik zou graag in december een week a 10 dagen nog op vakantie gaan.
Misschien zit er hier iemand die dat ook wil?!

Hey Jolanda,

Heb je inmiddels al wat gevonden?

Ik ben nl. op zoek naar een leuke, spontane en gezellige reisgenote om heerlijk te gaan relaxen op de Dominicaanse Republiek. Ik heb mijn reis al geboekt, van 26/5 tem 7/6 Hotel Ifa Villas Bavaro in Punta Cana (in eerste instantie had ik geboekt met mijn ex-vriend)
Maar helaas, zijn ook al mijn vriendinnen reeds gesetteld, kunnen deze periode geen verlof krijgen of hebben geen geld. Net zoals die van jou :slight_smile: Maar omdat ik echt geen zin heb om mijn reis te annuleren (veel te erg naar uitgekeken :D) dacht ik, laat ik het eens proberen via deze weg. Jou berichtje sprak me meteen aan. Je lijkt me idd een toffe en gezellige meid :thumbsup:

Over mezelf :): Ik ben Femke, 34 jarige spontane, vrolijke en zeer sociale jongedame uit het Belgische Limburg.
Ik werk als HR Operations Administrator voor Coca Cola en heb 2,5j in de UK gewoond.
Ik ben avontuurlijk, sportief, een Zumba instructor :cheer:, hou van gezelligheid, lekker kletsen, en gewoon genieten van de kleine dingen in het leven.

Mocht je eventueel interesse hebben, laat me dan zeker iets weten! :wink:

Groetjes!
Femke