Reisgenootschap gezocht Thailand 23/10 tot 30/11/2014

Hee mede reizigers,

Ik zal me even gauw voorstellen. Glenn Mulder 23 jaartjes jong. Sta op de markt en verkoop kaas :stuck_out_tongue: vlotte babbel dus! En hou dus ook van gezelligheid. In me vrije tijd ben ik veel met vrienden bbq en wakeboarden. Ben spontaan en sociaal. Hekel aan chagrijnige mensen en die alles moeten plannen. Kortom een levensgenieter! Nu ga ik zelf 3 maanden reizen in ZO azie. Ik begin in India op 1 september en ga daarna naar Nepal en China met als eind bestemming Thailand. Alleen voor Thailand heb ik dus geen gezelschap! En mij lijkt het zelf gezellig om stukje met andere op te trekken. Man of vrouw interesseert me niks! Zolang je maar gezellig bent. Ik ben 23 oktober tot 30 november dit jaar in Thailand. Dus heb jij interesse stuur me dan een privé bericht of plaats hier iets. En voor de mensen die nieuwsgierige mensen die eerst alles willen weten spit me Facebook maar door :slight_smile: openbaar en wel! www.facebook.nl/mulderglenn En oja mocht je al in Thailand geweest zijn, tips zijn altijd welkom!!!

Groetjes!
Glenn

Via Wereldwijzer app