23okt - 30nov 2014 Thailand, reisgenoot gezocht

Heee mensen!

Mijn naam is Glenn Mulder en ben 23 jaartjes. Zoals jullie lezen ben ik over een tijdje in Thailand te vinden. Maar eerst ga in naar India, Nepal en China. Ben totaal 3 maanden aan het reizen! Alleen voor Thailand zou ik het wel leuk vinden om gezelschap te hebben. Jongen of meisje maakt me niks uit! Zolang het maar gezellig is en dat je spontaan bent. Als je meer over mij wil weten en me plannen in Thailand neem dan gerust contact met me op via Facebook! Hier staat ook me planning van me reis en houd ik een blog bij tijdens mijn reis! Redirecting...

Groetjes!

Via Wereldwijzer app

En een kickje :grin: niemand?

Via Wereldwijzer app

Niemand :grin:

Via Wereldwijzer app

Opnieuw kickje!

Via Wereldwijzer app

Huppppp!! Er moet toch wel iemand meewillen haha

Via Wereldwijzer app

Saaie mensen haha

Via Wereldwijzer app

Bump

Via Wereldwijzer app

Joehoe hahahah

Via Wereldwijzer app

Omhoog !

Via Wereldwijzer app

sawadee krap Joyce…ik ben Sarge en ik ga verhuizen terug naar mijn geboorteland Thailand. planning is aug-sept vertrek. ik woon in België aan de kust. hoogstwaarschijnlijk gaat een vriend van mijn ook mee voor 2-3 maanden. daarna zal ik alleen gaan en rondreizen of ergens aan de strand neerstrijken.

hebt ge wel eens naar Thailand gereisd? wat wil je daar graag doen/ zien? een auto huren of ga je met openbaar vervoer?

ik ga sowieso een auto huren daar …een 4x4 pickup/ jeep denk ik daar ik graag de natuur in ga.

als ge geïnteresseerd bent om samen die kant op te reizen met een groepje…dan hoor ik graag van je. misschien kunnen we elkaar eens dan ontmoeten live en ergens wat eten/ drinken (lunch) en de ideeën bepraten.

greetz Sarge

Up

Via Wereldwijzer app

:smiley:

Via Wereldwijzer app