Mijn naam is Glenn Mulder en woon in Zeewolde (Flevoland).
Ik ben 22 jaar jong en ben nog vrijgezel.
Reizen is altijd me passie geweest vandaar dat ik op deze site belanden.
Afgelopen maand ben ik bij Kilroy geweest, die iedereen hier volgens mij wel kent?
De reden dat ik bij hun ben geweest is omdat ik graag een mooie reis wilde maken.
Ik heb zelf al veel van de wereld gezien, maar dit waren ‘normale’ vakanties. Geen backpack of rondreis dus.
De landen waar ik onder andere ben geweest is:
Indonesie, Cuba, Turkije, Mexico en zo’n beetje heel europa.
Nu heb ik dus een reis geboekt! Jaja, een reis van 3 maanden!
Dit is een reis wat ik helemaal alleen ga doen. Ik ga backpacken in Azie.
De volgende landen staan op de planning: India, Nepal, China en Thailand.
En ik hoop dat ik dus een paar tip vind op deze site!
Zover dus een beetje mijn intro.
Hoi Glenn,welkom op wereldwijzer !
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met Indonesie?
Las ook in je berichtje dat je van plan bent om op vakantie te gaan naar het land van de glimlach.
Voor een afwisselende vakantie moet je in Thailand zijn. Een bezoek aan de hoofstad Bangkok is een must. De metropool bevat het hoogste hotel ter wereld, vele boeddhistische tempels en het machtige goudkleurige Vimanmekpaleis. Verken de stad in een kleurrijke tuktuk.
Maar een vakantie Thailand biedt natuurlijk veel meer. Op het exotische eiland Phuket geniet je elk moment van de zon.
Indien je nog op zoek bent naar info,dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum
Succ6 nog met de voorbereidingen,Glenn !
groet,georgessiam.
Hee! Ja klopt ben in indonesie geweest! wat super was, ik ben daar 1 maand geweest en hier ben ik van noord naar zuid gereisd met privé gids! Echt geweldige ervaring! alleen niet op java geweest voor de rest veel gezien (zover het kan). En thailand komt goed, me ouders zijn hier al vaak geweest dus ga binnenkort een mooie route uitstippelen. Ook zal ik wel een leuk verhaal schrijven over me hele reis in Indonesie en van Mexico, dat waren toch wel de mooiere landen.
Nou prima,Glenn !
Je kan altijd je ervaringen posten op het Indonesie Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met het uitstippelen van je route.
Indien je van plan bent om het noorden van Chiangmai te bezoeken,dan mag je zeker niet vergeten het Doi Inthanon gebergte aan te strepen in je agenda!
Zelf ben ik daar al meerdere malen geweest,je vind daar prachtige watervallen zoals de Mae Klang (zie video hieronder)