Reisgenootjes gezocht voor reis door Azië, India en een arabisch land maart 2011!

Hi allemaal! :wereld:
Ik ben Fleur 18 jaar (tegen de tijd dat ik wil reizen 19) en heb ik hele grootste plannen voor ongeveer maart 2011! Ik zou graag voor ong. 3 maanden willen backpacken en rondreizen. Welke landen weet ik nog niet precies maar ik zat te denken aan zowiezo 1 Arabisch land (Egypte, Marokko, Jordanië of Turkije), vrijwilligerswerk in India voor 4 weken en dan door naar Azië (Maleisië, Thailand of als iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag). I love the beach, dus ik zou graag mooie stranden willen bezoeken, uitgaan en fotografie. Heb jij ongeveer dezelfde leeftijd (18-23j) en zou jij met mij mee willen gaan of zowiezo een paar landen met mij willen bezoeken dan hoor ik het graag!
:dag:

Niemand?

Je plannen klinken super, alleen kan ik pas in de zomer. Zit er nog rek in jouw planning? Ben zelfs overigens een man van 21 jaar

Groet,
Cas

Hey Cas,
Er zit nog rek in mijn planning ja, alleen het vrijwilligerswerk in India kun je geloof ik niet meer na maart boeken. Misschien dat ik zowiezo van plan ben om dat maar apart te boeken en niet betrek bij het backpacken. Maar mijn planning is zeker nog flexibel. Wat waren jouw ideeen?

Zelf wou ik graag via Dubai (is goedkoper qua doorreis) of Jordanië (is wel mooier) naar Azie. Mij lijkt dan super leuk om vervolgens via Thailand Cambodja in Vietnam te eindigen. Uiteraard is dit ook nog flexibel.

Ik hou trouwens ook onwijs van fotograveren dus wat dat betreft kunnen we samen ook nog leuke foto’s gaan maken!

Heb je misschien msn kunnen we even verder praten!

Klinkt goed! [EMAIL=“fleur0409@hotm”]fleur0409@hotm…

Heb je toegevoegd :slight_smile:

Nog meer mensen intresse?

ik zal me even voorstellen ben patrick 21 jaar
en wil ook graag in 2011 lange reis maken en je plan klinkt wel goed
ik zelf ben er nog niet bepaald uit welke landen ik wil aandoen wel zoiezo azie…
heb je msn kunnen we misschien wat beter praten…

groetjes patrik:wereld:

Hee,
ik ga in januari 2 maand naar India om daar vrijwilligerswerk te doen ik heb daar contacten dus ik ga niet mee met zo’n reis stichting iets maar gewoon zelf naar mensen die ik daar ken. Als je dat wat lijkt moet je het me even laten weten
groetjes Shirin