reisgenootje voor canada

hallo iedereen,

in september 2010 wil ik ongeveer 2,5 weken reizen in vancouver en vancouver island. Deze reis doe ik aan de hand van de bouwstenen op www.canadaonline.nl
deze organisatie boekt alle tours en de vluchten en regelt een auto voor je.
Doordat ik om de dag, soms om de 2 dagen, veel met de auto rijd ben ik op zoek naar een gezelschapsmaatje die samen met mij deze reis wilt maken.
Leeftijd en geslacht maken niet. Ook hoef je niet perse een rijbewijs te hebben, ik rijd zelf graag.

wil je meer weten over de bouwstenen, mail mij dan even.
[EMAIL=“anitaslinger@hotmail.com”]anitaslinger@hotmail.com
dan laat ik je weten welke bouwstenen ik graag wil doen, en misschien heb je zelf ook iets wat je daar aan toe te voegen hebt.

Ik ben zelf 23 jaar en beginnend reiziger. Na 2x ijsland en 1x faroer eilanden, word dit mijn derde reis.

groet,
anita

Hey Anita!

Schitterende keuze. Ben er zelf een paar jaar geleden ook 2 keer naartoe geweest en smaakt nog steeds naar meer. Dus staat nog steeds hoog op de wishlist om nog eens te bezoeken. Mijn ervaring is wel dat het zo’n makkelijk bereisbaar land is dat je zelfs die bouwstenen (duur!) niet nodig hebt. Als je met 2-4 daar een auto huurt kom je vanzelf overal. En met een LonelyPlanet/Trotter/… en jeugdherbergen-pas vind je overal wel overnachting. Nog vragen, tips nodig? Mail maar op wa_sp@hotmail.com.

Greetzz!

Ward