West-Canada mei-juni 2012

Ik ben op zoek naar reisgenoten (m/v) liefst tussen de 18-30j.om met me mee te gaan naar britisch columbia (Canada). De maanden mei en juni lijken mij het best, en volgens ik lees is het dan wat kalmer en goedkoper. Toch zeker 4-5 weken heb ik in gedachten.

Ik zou dus graag rondtrekken in de ganse regio rond Vancouver, de nodige wandelingen maken, nationale parken, kanotochten en veel avontuur kortom genieten van de natuur en omgeving ! Er zijn diverse transportmogelijkheden ter plaatse zoals "grey hound bussen) huurwagens of campers. Dus dit laat ik nog open :slight_smile:

Laat gewoon iets weten indien je interesse hebt en voor de mensen die het nog niet wisten; Vancouver is uitgeroepen tot de beste stad ter wereld om te leven ! :wink: hehe

Groetjes !

Klinkt erg leuk! Man/vrouw? Ga je ook de VS in en zo ja ben je van plan om daar ook rond te reizen? Canada ben ik nog nooit geweest maar is de overweging waard:) Ben zelf bijna 25 en aan het bekijken wat ik volgend jaar ga doen, een reis met een reisgenoot is zeker een optie:) Hoor graag meer van je!

Hey Naomi,

Ja het is de bedoeling om rond te reizen in het ruime gebied van Vancouver tot Galgary inclusief bezoek Vancouver, kanotochten, veel wandelen, nationale parken … kortom veel avontuur.

Man of vrouw maakt niet uit, liefst max. 30 jaar. ben zelf 23. Ik heb ook al contact met een 24 jarige belg uit Antwerpen die dit ook ziet zitten.

Het is niet onze bedoeling om de grens met de VS over te steken. Ik blijf althans in British Columbia :slight_smile:

Ik hoor graag meer !
Groetjes

Glenn