Reisgenootje (v) gezocht Australië, Nieuw Zeeland, Fiji, Z.O. Azië voor oktober 2008!

Hoi!

ik ben Roselie, 22 jaar en net afgestudeerd van het HBO.
dat leek me een goede reden om er eens goed en ver op uit te trekken!

ik wil in oktober dit jaar vertrekken en de landen in de titel van dit bericht bezoeken! ik heb de tijd tot augustus 2009. bijna een jaar dus!

ik heb al enige ervaring met reizen in verre landen, ben vorig jaar 7 maanden in Zuidelijk Afrika geweest en heb daar veel low-budget gereisd.
ik ben iemand die altijd overal wel voor in is. als ik naar een nieuw en mooi land ga wil ik het ook goed doen! dus ik wil alles zien en doen.
acitviteiten als bungyjumpen en surfen staan dan ook erg hoog op mijn to-do-list! ook moet er tijd zijn om eens flink te feesten uiteraard!

als je interesse hebt en ook in deze tijd deze kant uit wilt en niet alleen wilt reizen, mail dan even!

groeten Roselie

He Roos,

Zelf ben ik vanaf 10 nov tot en met 19 dec in Nieuw Zeeland! Het plan is om iig een week te duiken en de rest wil ik zoveel mogelijk zien en doen.

Ik verneem je reactie wel.

Groetjes, Bas

Hey Roselie!

Ik ben 23 jaar en nog bezig met afstuderen. Als ik daarmee klaar ben wil ik voor langere tijd rond gaan reizen. Mijn planning is om ergens in november te vertrekken, dus ik weet niet of dat overeenkomt met jou.

Ik wil eerst naar Zuid-Oost Azië reizen (bv. China, Cambodja, Vietnam, Indonesië etc.) om vervolgens door te gaan naar Australië en Nieuw-Zeeland. Afhankelijk van de soort tickets en prijzen wil ik dan via tussenstops in de Pacific doorvliegen naar L.A.

Misschien zouden we (een stukje) samen kunnen reizen of anders tips kunnen delen…?

Groetjes, Monique.

Hey Bas,

nou ik ga vanaf februari pas naar nieuw zeeland, dus hebben we niet zoveel aan elkaar…
veel plezier iig!!

groetjes Roselie

Hey Roselie,

Ik ga begin oktober weg naar Australie en nieuw zeeland.
Alleen kan ik maar voor 4 maanden. Als alles goed gaat ga ik met
twee andere meiden vertrekken. Zij gaan voor langere tijd…

Als je interesse hebt om mee te gaan hoor ik het graag!!

groetjes Suzanne

He hallo!
Ik vertrek begin december vanuit hier (Maleisie) naar Indonesie om te backpacken. Heb er net al 2 maandjes backpacken in Thailand opzitten en is me echt super bevallen!! Ik wil ong. twee maandjes in Indo blijven (als het lukt qua visum) en dan naar vietnam en daarna misschien Cambodia en Laos? Geen vaste plannen dus…
MSN; [EMAIL=“groteteen33@hotmail.com”]groteteen33@hotmail.com!

heej rosalie,

Ik zoek ook nog een reismaatje! Ben je van plan meteen oktober weg te gaan en wil je ook echt tot augustus? ik zoek nog een reismaatje voor een paar maanden eind 08/ begin 09…

xxx rianne