Reisgenootje Thailand gezocht vanaf heden..

Hallo allemaal,

Ik zit momenteel op Koh Phi Phi in Thailand, heb hier kerst gevierd en morgen oud en nieuw. Inmiddels ben ik 3 weken aan het reizen, mijn reismaatje heeft me in de steek gelaten voor een Thais meisje dus ik ga alleen verder reizen.

Ben begonnen in Bangkok, daarna Ao Nang en Railey gehad en nu 10 dagen in Phi Phi dus ik heb nog een hoop te ontdekken in Thailand. Mijn visa eindigt 16 februari en ik zou daarna nog graag willen tuben in Laos :cheer:

Ben een meisje van 20 jaar, ik vind het backpacken helemaal te gek! Tot nu toe heb ik eigenlijk iets te veel drank op en wordt het tijd om eens wat meer te gaan bezichtigen.

Misschien is er iemand in de buurt en kunnen we samen een stukje verder reizen? Laat wat van je horen!

Groetjes Roos

Hee Roos!

Ik zit momenteel in Bangkok en twijfel nog een beetje of ik hierna door ga naar Myanmar of eerst naar Chiang Mai/Pai om daar een trekking te doen en de grens met Laos over te steken. Als je ook die kant op wil kunnen we misschien wel een stukje samen reizen, ben 22 jaar en vandaag aangekomen in Bangkok :slight_smile: Het zuiden van Thailand heb ik wel al gezien, dus als je daar nog even wilt blijven heb je niks aan me :wink:

Groetjes, Jasmijn