Reisgenootje/route nov '09 tot aug '10 rondje Australie

Ola :dag:

Ik heb een vraagje, ik >>> vertrek ongeveer begin Nov naar Sydney, blijf daar een paar dagen, wil dan enkeltje Auckland boeken, overland naar Christchurch en dan +/- 20 dec naar perth vliegen. (met kerst en oud en nieuw blijf ik bij een vriend) Begin jan naar Adelaide met de trein of vliegtuig (misschien nog ff Kangaroo island meenemen) helemaal langs de kust naar boven(Cairns) (misschien ook nog retourtje Hobart) Ongeveer in mei/juni in Cairns aankomen, dan via Darwin naar Alice Sping en Cooper pedy enzo, terug naar Sydney en dan nog weekje niksen op Fiji of Bali ofzo… (zou wel langer willen maar m’n zus gaat 27 Aug trouwen en daar wil ik natuurlijk bij zijn!!! :D)

Komt de vraag: Op deze manier/route heb ik toch altijd lekker weer?!?! :zon02: (ja ja ik weet het, het is altijd lekker weer in aus maar ECHT lekker weer. En dan zit ik toch ook goed met het natte en droge seizoen enzo?!?!

Nog een vraag: Nog leuke mensen die ook ongeveer deze route gaan doen rond dezelfde tijd?!?! Zou het super tof vinden om de reis tussen Adelaide en Cairns met een auto af te leggen(kun je helemaal gaan en staan waar je wil), maar niet in m’n eentje. Dus als mensen intresse hebben, let me know!!

Ik ben trouwens Evelien, tegen die tijd 23, single, woon in zuid-holland, woon nog bij paps en mams( beste manier om te sparen :wink: ) heb er wel al een jaartje Amerika op zitten. Werk in de horeca, met paarden en ben ook kapster.

Maargoed, ben benieuwd wat jullie van mn route vinden! :wink:

Ciao! :dag:

hey Evelien
ik ben Petra en ik vertrek met een beetje geluk ook begin nov naar Australie
ik zou het best zien zitten om een poosje met je mee te reizen aangezien ik ook maar op mijn uppie ga.
ik ga de eerste paar weken op familie bezoek in de buurt van Sydney en waarschijnlijk met kerst ook wel weer naar daar.
was wel van plan om ook redelijk wat te werken onderweg om rond te komen.

ik werk ook in de horeca en laat mijn trouwe 4voeter een jaartje bij iemand in de wei achter. haren knippen daar in tegen bak ik weinig van :stuck_out_tongue:

groetjes

Hai Evelien,

Lekker met de zon meereizen! Helemaal mijn plan! Je route is vrijwel hetzelfde als die van mij!
Ik vertrek begin november naar Nieuw Zeeland en vlieg dan op Wellington. In december ben ik in Tasmanie, Kerst en O&N in Sydney en in Januari vlieg ik door naar Adelaide om daar Adelaide- Cairns te gaan doen… :slight_smile: Tussendoor Alice Springs , Darwin staat ook op het verlanglijstje :wink:

Ik ben Wendy trouwens, 23 jaar, heb er net 2 jaar werk op zitten en heb er gewoon heeel veel zin in!!!

Mocht je wat meer willen kletsen, let me know dan gaan we even msnen!

Gr. Wendy