Reisgenootje NZ, maart

Hoi iedereen!

Is hier nog iemand die van plan is om in maart naar Nieuw Zeeland te gaan of al in Nieuw Zeeland zit?
Ik zoek iemand die graag samen wil reizen en samen een auto/camper willen huren of kopen. Ik ben van plan om ongeveer 3 maanden te blijven.

Groetjes,
Marleen

Dag Marleen,

ik was dat van A tot Z ook van plan ( zie mijn zoekertje), maar heb mijn plannen uitgesteld tot het najaar.
Ik ken je leeftijd niet, maar waarschijnlijk ben je véél jonger dan ik en zit je niet te springen om met een - zij het kwieke- vrouw van 60 mee te reizen…
In ieder geval een heel mooie reis gewenst, als je straks zou vertrekken.

Vriendelijke groet,

Lieve

hoihoi,
Ik woon op dit moment in christchurch voor een stage en wil graag ook een beetje rondreizen.
Met een beetje mazzel heb ik tegen maart al een busje.

Het minpuntje is dat ik waarschijnlijk alleen in het weekend ergens heen kan… doordeweeks namelijk gewoon aan het werk op de stageplek. eind juni en heel juli heb ik meer tijd.

Laat maar weten of je het iets vindt.

Groet,
Joep

Hoi Lieve,

Ik heb al een ticket geboekt en vertrek 1 maart. Mocht je voor jouw reis nog tips nodig hebben, moet je tegen die tijd maar een berichtje sturen.
Voor jou ook een goede reis!

Groetjes,
Marleen

Hoi Joep!

Wat tof dat je stage loopt in christchurch! Wat doe je voor stage?
Mijn plan is om 1 maart te vliegen en in Auckland te starten.
Hmmm het is denk ik niet heel handig als je alleen in het weekend kan om samen te reizen… Maar ik kan contact met je opnemen als ik in christchurch arriveer? Misschien kunnen we dan nog samen optrekken?
Wel lekker dat je bijna een busje hebt! Hoe heb je een busje geregeld?

Groetjes,
Marleen

Er is een lokale marktplaats.nl: trademe. Superhandig. Jammer is dat je alleen kunt aanmelden wanneer je een aussie/kiwi bent. Ik ben nog even opzoek. Ben vorige week donderdag aangekomen en de reis en eerste paar dagen waren een beetje duur. Tegen maart is het heel waarschijnlijk dat ik een busje (of misschien een auto) heb.

Ik loop hier stage op een laboratorium om onderzoek te doen naar DNA van een of andere bacterie.

Tuurlijk mag je contact opnemen :wink: ik zal je en pm sturen met email en mijn kiwi tel.nummer. Dat is mss ook wel een goede tip; je kunt hier gewoon prepaid kaartje kopen voor je telefoon. zelf heb ik 2 degrees.

fyi, ik ben hier trouwens niet alleen. Ik ben hier samen met een klasgenoot (tevens beste vriendin). Het is alleen niet zeker dat we samen dingen kunnen ondernemen door geld gebrek ed. Ik reis liever met 1 of meerdere personen, dus vandaar de oproep hier op dit forum.

maargoed, laat maar van je horen als je in de buurt bent!

groet,
Joep

Hi Marleen,

Ik ben momenteel in Sydney maar binnen twee weken zal ik in Nieuw Zeeland aankomen. Graag zou ik dan ook met iemand dmv een auto of het liefst een camper het land gaan verkennen. Naast de mooie natuur zou ik graag avontuurlijke dingen als raften willen doen en natuurlijk een drankje op zijn tijd.

Verder heet ik Martin Stolk en ben 19 jaar oud. Mijn vader woont in Nieuw Zeeland en met hem heb ik vorig jaar al een gedeelte van Nieuw Zeeland bezocht. Aangezien ik gestopt ben met mijn studie en ga beginnen met werken in september heb ik nu weer de tijd om lang te reizen. Afgelopen week ben ik in Hong Kong geweest en nu dus Sydney en daarna twee maanden Nieuw Zeeland.

Mijn vraag is dan ook of jij nog iemand zoekt voor je rondreis?

Veel plezier!

Groeten,
Martin
mstolk1991@gmail.com