Reisgenootje Melbourne - Sydney van 19 tot 25 februari 2016

Hoi allemaal!

Mijn naam is Marijke en ik vlieg 16 februari 2016 naar Melbourne om te kijken of ik na mijn working holiday visum op basis van een werkvisum daar kan blijven, emigreren dus. Op 25 februari moet ik in Sydney zijn (ik weet het, had ook daarheen kunnen vliegen maar ticket naar Melbourne al geboekt) en dus is mijn plan om de 19e te vertrekken op een roadtrip naar Sydney. Dat wil ik graag in een campervan doen, en graag met iemand anders om de ervaringen en kosten te delen!

Ik ben 31, hou van meditatie, yoga, fitness, singer-songwriters, af en toe een glaasje rode wijn en de natuur (en nog veel meer natuurlijk maar dan wordt het hier zo lang). Vorig jaar heb ik in Nieuw Zeeland gewoond en verder heb ik Marocco, Thailand, Indonesië en veel van Europa gezien. Ben jij een mature, open minded en relaxed persoon die graag aansluit bij mijn plan en over meer dan koetjes en kalfjes kan (en wil) praten zo nu en dan? Dan hoor ik graag van je!

Groetjes!

Marijke

Hoi Marijke, klinkt als een mooi plan!! Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat en hoe het je is bevallen… Zelf ga ik in oktober naar australie om eerst 1,5 maand te reizen (cairns-Melbourne) en daarna te beginnen met werken tot juni. Ik speel zelf ook met het idee in mijn hoofd om er misschien wel te blijven als het goed bevalt…

Ik ben overigens bijna 29 en kom uit Amsterdam.

Groeten Nadieh