Reisgenootje Australië eind april/mei

Hallo,
Ik ben Maaike en ik ben 18 jaar. Op dit moment verblijf ik in Melbourne als au-pair. Ik heb mijn terugticket al geboekt, en ik zal op 28 mei weer terug vliegen naar Nederland. Ik zou hiervoor eigenlijk wel heel graag nog willen reizen door Australië voor een aantal weken, het liefste van Melbourne naar Darwin ofzo, maar voor andere opties sta ik ook open. Als er iemand rond die tijd ook in de buurt van Melbourne is, en graag verder wil reizen, let me know!

Hoi Maaike!

Ik lees net je berichtje op wereldwijzer.nl. Heb je al een reisgenootje gevonden? Ik zit op dit moment in Sydney en reis denk ik morgen door naar Newcastle om vanaf daar verder naar boven te reizen. Ik vlieg 15 juni vanaf Cairns naar Azie. Het lijkt me leuk om de oostkust(of een gedeelte daarvan) met iemand anders te reizen.

Ik ben trouwens Marije, 24 jaar en kom uit Groningen. Ik ben net een maand in Nieuw-Zeeland geweest en ben nu sinds ongeveer 2 weken in Australie.

ik hoop van je te horen!

Groetjes Marije
marijewoltjer@hotmail.com
0415939600

Hallo,
Ik weet niet hoe ik mijn blogbericht moet verwijderen, dus wil op deze manier laten weten dat ik geen reisgenoot meer zoek omdat mijn plannen zijn veranderd en ik al eerder terugvlieg.
Groetjes,
Maaike