Reisgenoot Australië januari/februari 2016

Hallo!

Zal me even voorstellen…
Ik ben Lise en ik ben 25 jaar. Ik heb al een tijd het idee om een mooie reis te maken, en voor mij is het nu het moment om dat te gaan realiseren.
Ik ben van plan om rond februari 2016 te vertrekken naar Australië voor een jaar.
Het plan is om te reizen, maar ook om te werken. Ik zou graag willen starten met werken in Melbourne.
Het lijkt me een fantastische reis om te maken, maar ook heel spannend om alleen te gaan.
Ik zou het fijn vinden om (in het begin) samen met iemand te reizen. Misschien zijn er anderen die rond dezelfde periode willen vertrekken.
Het zou leuk zijn om wat ideeën uit te wisselen over de plannen en wie weet samen een stuk te reizen! :wereld:

Groetjes, Lise

Hoi lise,

Ik las dat je naar australie gaat. Wat super tof ik ga er ook heen alleen vertrek ik 13 januari. Mijn plan is ook om te werken maar wil ook zeker wat van hrt land zien. Ik start in sydney en verder heb ik eigenlijk nog weinig vast staan. Ik weet niet of onze schema s passen maar misschien dat onze paden dat jaar toch een keer kruizen. En we toch even het een en ander qua ideeen kunnen wisselen.

Groetjes lisa ook 25 jaar.

Hoi Lisa,

Mijn naam is Kim en ik ben ook 25 jaar. Ik wil ook al een hele tijd naar Australië en nu heb ik eindelijk de knoop door gehakt. Net als jullie ben ik van plan om in het begin van 2016 te gaan, waarschijnlijk begin januari. Ik heb nog geen idee hoe lang ik wil gaan en natuurlijk zijn er wat dingen die ik zeker wil zien/doen in Australië, maar ik heb nog geen echte planning gemaakt. Tussendoor ben ik ook van plan om te gaan werken.
Ook ik zou het leuk vinden om alle reiservaring met iemand te kunnen delen en ben dus op zoek naar een reisgenoot. Heb je interesse om te kijken of we misschien (een deel) samen kunnen reizen?

Groetjes,

Kim

Hoi Lise,

Ik ben van plan (na veel wikken en wegen) naar Australië te gaan. Ik vertrek in ongeveer dezelfde periode als jij (eind januari/begin februari). Ik heb zelf het idee om in Adeleide/Melbourne te beginnen en dan tegen de klok in Australië rond te gaan. Ik wil zelf het reizen en werken ongeveer half/half afwisselen gecombineerd met pack-backen en veel de natuur in. Als het je leuk lijkt om ideeën te uit te wisselen dan stuur je maar een berichtje.

Gr, Remco (26)