Reisgenootje gezocht

Herken jij dat gevoel, je hebt gestudeerd, een goede baan, leuke mensen in je omgeving, maar tegelijkertijd zijn ze allemaal gesetteld, waardoor ze steeds minder tijd hebben om leuke dingen te ondernemen of op vakantie te gaan.

Ook al ben ik meerdere keren in Azie geweest (Thailand, Laos, Maleisië, India, Nepal, Cambodja, Bali, Vietnam, China, Singapore, Hongkong) het continent blijft mij trekken en dus wederom besloten om weer te gaan. Half januari 2011 vertrek ik naar Thailand om vandaaruit door te reizen naar Laos. Via een paar eilandjes in het zuiden van Thailand ga ik door naar Kuala Lumpur om daar het vliegtuig te pakken naar Bali waar ik ongeveer 2 weken wil verblijven (tot half feb). Vanaf Bali vlieg ik vervolgens door naar Hongkong (17 feb) waar ik nog een paar dagen wil doorbrengen.

Welke vrouw is er rond die periode ook en wil met mij 35 jarige jongeman een stukje reizen. Wie ben ik? Het beste ben ik in een paar steekwoorden te omschrijven: creatief, openminded, doorzettingsvermogen, humor, inlevend, direct, reislustig, gezellig druk, en bovenal volop genietend van het leven. Ik hou bovendien van openheid, eerlijkheid en vooral gezelligheid.