Hallo, ik ben op zoek naar een reisgenootje (V) of reisgenoten (M/V) voor een vakantie met combinatie relaxxen en actief. All inclusive lijkt me ook heerlijk, maar zeker niet verplicht. Ik hou erg van de natuur (wildlife) en fotograferen. Dus bij actief bezig zijn doe ik dat graag in die categorie. Ik hou niet erg van cultuurbezoekjes zoals musea, oude gebouwen/kerken etc dus dit moet niet overheersen tijdens de vakantie. Qua bestemming sta ik voor veel open. Enkele suggesties: Bij Mexico zou ik bijv graag de zee op gaan om oa de walvishaai te zien. De Azoren heeft mooie eilanden die leuk zijn om te verkennen en is ook ideaal voor whalewatchen. De Caribbean zijn ook schitterend om te verkennen. En dit alles icm een goede accomodatie waar je heerlijk kunt relaxxen All inclusive naar Turkije of Tunesië of Griekenland vind ik ook prima. Kortom ik sta voor veel dingen open als er maar een combi te maken is met relaxxen in de zon. Ikzelf ben (bijna) 34 jaar en kom uit de omgeving Rotterdam/Dordrecht