reisgenootje gezocht voor vakantie aug.2015!!! :)

hoi allemaal,

ik ben laura, 20 jaartjes jong & kom uit groesbeek (dorpje bij nijmegen)…

ik ben 2 jaartjes terug naar ibiza geweest & het was echt super leuk! daarom wil ik eind aug. nog een keertje terug voor ongeveer 8 daagjes, lekker naar de zon haha

ik heb niemand die mee wilt/kan dus ik dacht ik ga hier maar een oproepje op plaatsen:)

ik ben opzoek naar een reisgenootje(vrouw of man, maakt me niet uit) die ook heel erg houdt van zon, zee, strand & uitgaan maar die het ook leuk lijkt om dingen tedoen zoals een dagje naar ibiza-stad om te shoppen of dagje naar het naast gelegen eilandje formentera of naar de hippiemarkt tegaan! :wink:

wil jij mijn reisgenootje zijn? reageer dan…

groetjes laura ebbers

Hoi laura… Misschien ben ik wel de persoon die mee kan :slight_smile: alleen zou ik eens moeten nakijken of ik mijn verlof kan verplaatsen.

Heee, heb je zin in een feestvakantie naar bijv. kos of mallorca? voor ong. 2 weken. ik kan 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. ik ben een man van 23 jaar. ben 4x op een feestvakantie geweest en wil wel nog een keer als je interesse hebt stuur dan maar een berichtje mij facebook is bastiaan sniper