Reisgenootje gezocht voor Midden Amerika, januari 2009

Hallo allemaal!!

Ik ben Evelien, 23 jaar oud en hopelijk over 3 weken afgestudeerd! Omdat ik volgend jaar nog verder wil gaan studeren heb ik het plan om in januari 2009 voor een maand of 3 naar Midden Amerika te vertrekken. Hoe en wat weet ik nog niet, maar landen als Honduras, Guatemala, Costa Rica, Belize, Panama, Colombia, etc. trekken me iig wel aan! Vanwege vriendinnen die allemaal net een andere planning of een andere bestemming hebben, zoek ik nog een spontane meid van ongeveer mijn leeftijd om Midden Amerika te ontdekken! Ik heb zelf een jaar in Spanje (Sevilla en Barcelona) en een half jaar in Argentinië (Buenos Aires) gewoond, dus ik spreek al een aardig woordje Spaans. Mijn interesse voor mijn reis zijn natuurlijk een deel cultuur snuiven en verder vooral leuke activiteiten zoals duiken, jungletours, raften, etc etc. Maar een dagje heerlijk genieten op het strand vind ik ook super! Verder ben ik echt helemaal fan van alle soorten ‘latino’ muziek, dus dat gaat daar helemaal goed komen! Lijkt het je wat? Mail me dan even op [EMAIL=“evelien_pardoen@hotmail.com”]evelien_pardoen@hotmail.com

Groetjes!!
Evelien