Reisgenootje gezocht voor interrailen in September/Oktober

Hey allemaal! :slight_smile:

Ik ben opzoek naar iemand (of meerdere personen) die met mij samen wilt gaan interrailen in september/oktober. Het idee is om met de Global ‘10 dagen reizen over 22 dagen’ pas naar Frankrijk, Italië en Griekenland/Kroatie te gaan. (Stedentrips, culturele dingen, beetje wijnproeven etc.)
Over mijzelf; ik ben 18 jaar, net klaar met mijn havo (op 1 vak na, ik zit nog in de ontkenningsfase) en ben een toekomstige AMFI studente. Ik ben vrij rustig ingesteld, geen feestbeest maar hou wel van een drankje of een dansje. In September begint mijn tussenjaar waarin ik zoveel mogelijk wil reizen, om te beginnen met deze trip.
Ik ben opzoek naar iemand van ongeveer 18 jaar (begin 20 mag ook) die gezellig is en wel van wat cultuur houdt.

Heb je zin om mee te gaan of heb je nog vragen? Stuur me dan een berichtje!

Groetjes Priscilla

Hoi priscilla,

Ik ben Desley en 22 jaar. Het idee van interrailen spreekt mij erg aan, alleen ligt mijn voorkeur bij het vliegen naar een bestemming en terug reizen naar huis.
Ik ben een spontane jongen die graag andere culturen ontdekt maar ook is lekker een dagje op het strand kan liggen
Groetjes