Hallo,
Ik ben Rianne en ik ben een spontane meid van 19 jaar oud…
Ik ben voor de zomer (met voorkeur augustus) van 2007 op zoek naar een reisgenootje!
Mijn plan is eigenlijk om liftend/rondtrekkend/interrailend Europa te gaan verkennen… Maar ik sta ook open voor andere suggesties… ![]()
(Landen buiten Europa, Vrijwilligerswerk, animatiewerk, horeca etc.)
Ik ben nogal avontuurlijk aangelegd en wil graag wat meer van de wereld zien… Andere culturen, eten, drinken, uitgaansleven, talen, mensen en gewoontes wil ik graag leren kennen… Ik heb er geen bezwaar tegen om me in bruisende nachtleven te storten of lekker onder het genot van een drankje, een goed boek te lezen.
Omdat de meeste van mijn vrienden/vriendinnen de vakantie met hun partners willen doorbrengen of op dit moment niet in staat zijn met mij een avontuurlijk reisje te ondergaan, ben ik op zoek naar een gezellige, goedlachende(se) reisgenoot in de leeftijd van 18 tot 25 jaar.
Ik houd van sociale, gezellige mensen, die andere mensen in hun waarde laten, makkelijk in omgang zijn en zich snel bij iemand thuis voelen… Die ook houden van een feestje, maar ook van rust op zijn tijd…
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een gezellig reismaatje waar ik een paar leuke onvergetelijke weken mee kan hebben…
Dus voel jij je aangesproken? En ben jij dat leuke reisgenootje dat ik zoek?
Laat het me dan weten!
Groetjes, Rianne