Reisgenootje gezocht India - november 2008

Hoi!

Ben jij in India in november 2008?
Ik zou graag in contact willen komen met mensen die over een maand in India zijn of door India (gaan) reizen. Ik wil heel graag een rondreis maken door India: Delhi, Agra, Udaipur, Varansi wellicht Goa. Precies weet ik het nog niet…ik ga alleen, dus laat een berichtje achter als je ook op zoek bent naar een reisgenootje!

groetjes

Petra (28) uit Amsterdam

Petra,

mijn zoon Kim (22) vertrekt half Nov op zijn eentje voor drie maand naar India om er rond te trekken. Zijn mail-adres is [EMAIL=“ray_railroad@hotmail.com”]ray_railroad@hotmail.com. Je weet maar nooit… (hij weet -nog- niet van deze mail…
Martien

Hoi Petra,
Heb je al geboekt? Ik wil namelijk in december een maand door Zuid India reizen. Dus als je nog even geduld hebt…

groeten Sylvia uit Arnhem, 28 jaren jong

hoi Sylvia,
Dank voor je berichtje. Ik heb nog niet geboekt. Mijn plannen zijn ook wel een beetje gewijzigd aangezien ik op dit moment in een sollicitatieprocedure zit en ik nog niet weet hoe dat gaat aflopen. Ik vind het wel leuk om contact te leggen, want wellicht zijn er wel mogelijkheden om in december alsnog te gaan. Ben benieuwd naar je plannen…
mijn e-mail: [EMAIL=“petrakg@hotmail.com”]petrakg@hotmail.com

groetjes Petra

Hey Petra en Sylvia,

Ik ben van plan om nr India te gaan midden december vr 2 maanden op men eentje.
West_Indie , zeker Goa omdat ik daar iemand ken uit Antwerpen en Zuid Indie. of ben ik dan te gulzig ? :wink:
Als jullie willen afspreken hier of ginder, let me know, lijkt me wel leuk

[EMAIL=“Petral31@hotmail.com”]Petral31@hotmail.com

Petra ( 38 ) Antwerpen, Belgie

hoi Petra

Ik vlieg de 11de nov naar Bombay om vandaar twee dagen later naar het zuiden af te zakken

Groet
Siem