Reisgenootje/festivalganger gezocht voor maart 2016! Let me explain ;)

Hey hallo :slight_smile:

Ik ben Marcella, 30 jaar, wonend in Hoogeveen en werk fulltime als assistent belastingadviseur. Dit laatste zal misschien niet direct het type ‘avontuurlijk’ bij je opkomen, maar niets is minder waar, haha :wink: In m’n vrije tijd mag ik graag sporten, tijd doorbrengen met vrienden, uit eten gaan, feestjes/festivals bezoeken en uiteraard reizen! In Europa heb ik de meeste landen wel gezien en in 2008 heb ik een rondreis gemaakt door USA (west).

Inmiddels zijn mijn vrienden allemaal gesetteld en krijg ik ze maar moeilijk mee. Ik wil graag verre reizen maken, bijzondere ervaringen opdoen en nieuwe mensen leren kennen. Ik vind het niet erg om alleen op reis te gaan, maar een rondreis is toch leuker als je dat samen doet. Aangezien ik de westkust al heb gezien, zou ik graag in maart/april 2016 naar de oostkant van USA willen gaan. Na het zien van verschillende filmpjes van Ultra Music festival Miami ben ik laaiend enthousiast geworden om zeker dát festival te bezoeken!

Ik zoek een enthousiast reisgenootje/festivalganger (M/V) die samen met mij deze reis wil gaan maken. Lijkt het je leuk? Stuur me dan een berichtje en wie weet zitten we binnenkort samen plannen te maken onder het genot van een hapje en/of drankje!