Hallo iedereen,
Mijn naam is Armando en ik ben 24 jaar oud. Op dit moment ben ik tijdelijk werkloos (eigen keuze) en heb ik vrijwel alle tijd van de wereld om iets leuk te kunnen doen. Mijn interesses zijn Muziek, Feesten, Computeren, Fitnessen, Reizen en Cultuur snuiven.
Mijn idee was dan ook om eens lekker op reis te gaan om cultuur te gaan snuiven in Europa. Zelf zat ik te denken aan een rondreis door Europa.
Maar gezien niemand in mijn nabije omgeving de tijd heeft of diezelfde interesse deelt én ik ook niet echt het type ben om alleen op reis te gaan, doe ik een poging om via Wereldwijzer mogelijke Reismaatjes te vinden. Het ontmoeten van nieuwe mensen kan natuurlijk geen kwaad. ![]()
Waarheen? Bijna alles in Europa is een optie. Alleen plekken waar het onrustig is ga ik liever niet heen.
Wanneer? In principe zou ik gelijk kunnen gaan en heb ik tijd tot aan het einde van Maart. (Zomervakanties sta ik ook open voor!)
Zelf heb ik al een aantal steden bezocht; Rimini (Italië), Tenerife (Spanje), Lanzarote (Spanje), Valencia (Spanje), Kos (Griekenland) en Malia (Griekenland).
Zoals je ziet heb ik nog niet veel cultuur-ervaring, meer feest-ervaring.
Heb jij toevallig suggesties waarbij jij denkt - Dat moet je echt proberen binnen Europa! - die mogen natuurlijk gedeeld worden! ![]()
Graag wil ik ook gebruik maken van het rondvragen naar Festivalmaatjes.
Zelf hou ik erg veel van muziek, en mijn muziek smaak is ook erg breed. Dit varieert van Techno/Dance naar Hardstyle/Hardcore. Vrijwel alles van EDM. (Electronic Dance Music)
Maar ook concerten ga ik graag af. Zo heb een concert van bijvoorbeeld: Blof, John Newman en Nickelback al met kippenvel mogen ervaren.
Festivals zoals North Sea Jazz en dergelijke zouden dan perfect zijn.
Mijn ervaringen in Festivals: Defqon.1, Decibel Outdoor, Q-Base, World of Pleasure, Zomerkriebels, Summerlake Outdoor, Fantasy Island en Latin Village.
Wat ik nog mee zou willen maken: Rebirth, Emporium, Intents Festival, Wish Outdoor, Mysteryland en Tomorrowland.
Heb jij leuke en goede suggesties? Ook die mogen natuurlijk gedeeld worden.
Wil jij m’n Reisgenoot/Reisgenote of Festivalmaatje zijn in 2015? Reageer dan.
Groetjes, Armando.