gezellig festival reis maatje

Hoi!

Mijn naam is Kim, ben 23 en woon in Eindhoven. Het mooie weer zit eraan te komen dus het festivalseizoen komt eraan :smiley:
Heb jij ook zin om af en toe lekker een feestje te pakken of leuke andere dingen te doen?
Ik hou van lekker eten, stappen, feestjes, film, muziek, wijn etc etc haha (jij ook vast wel :stuck_out_tongue: )
Herken jij je hier ook in, ben je open genoeg om nieuwe leuke mensen te ontmoeten, stuur dan een berichtje.
Miss kunnen we dan samen of met meerdere mensen 2015 nog beter maken!

Oja, in april ga ik ook 3 weekjes naar thailand, backpacken.
Tot nu toe ga ik in mijn eentje, zin om mee te gaan? Youre welcome
Lekker op het strand liggen, clubben in bangkok of een fullmoonparty bezoeken!

xx Kim

Hi! Voor mij is het ook weer aftellen naar het festivalseizoen! Als eerste komt bks, gaan al met een leuk groepje. Feel free to join!

Hee leuk! alleen dat is wel een heel weekend. ik weet niet wat jou plannen dus zijn maar ik vind een dagje festivallen ook prima.
heb je anders nog andere festivals waar je graag heen wilt? x

Heeey Kim,

IK woon zelf in Veldhoven. En ben 21 jaar.
Lijkt me leuk een keer een festival te pakken of een keer ergens keer naar een leuk concertje of ergens wat te eten.
Aangezien we ook zo dichtbij wonen is dat miss ook wel makkelijk om een keer te kijken of het klikt.
Maar vind het zeker een leuke idee laat maar weten.

Groetjes Tim x

Ik kan je geen bericht sturen… Stom…

haha klopt, mijn account deed het even niet. volgens mij nu weer wel :slight_smile:
x kim

Hoihoi! Lijkt mij ook leuk om me aan te sluiten en met een gezellige groep naar een festival te gaan! Groetjes

Hi Kim,

Ik ben Danny 29 jaar uit Breda,

Zelf ben ik ook op zoek naar een gezellige maatje, Voor festivals, En andere gezellige dingen. Ik hou ook van.

uitgaan, Terrasje pakken. Naar de bioscoop. Dagje er tussen uit, Uit eten. En alles wat gezellig is.

Mocht het je evt aanspreken. Verneem ik graag iets van je

groetjes,

Danny