Ticket, rugzak en een route en dan de rest ter plekke verder ontdekken. Ook liefst low-budget.
Ik ben een meid van 21 en zoek iemand die ook leuk vind om China zelf te leren ontdekken.
Hoi Pauline,
Ik(een meid van 25) ben er zelf ook over aan het denken om van de zomer naar China te gaan, het lijkt me echt een heel mooi en fascinerend land… Ik heb al eerder door Thailand getrokken, ook low-budget en dat beviel me prima!
Groetjes Annemarie
Hallo Annemarie,
Zoek jij toevallig een reisgenootje samen het land te verkennen?? of heb jij al plannen??
heeey paulinne ik ben ook van plan om in september zoiets in china te gaan doen, weet net wat voor termein je in gedachten had ?
ivm dat het een groot land is en veeeel te zien is,
ander heb ik misschien wel interesse,
groetjes
Dennis
23 jaar
Hoi allen die naar het land van lange muren en rijstvelden wil,
Ik ga ook! Vertrek waarschijnlijk midden juni om ongeveer 3 maanden te blijven. Ik vroeg me af of jullie ook plannen hebben om naar Tibet te gaan. Het is namelijk moeilijk om Tibet als individuele reiziger binnen te komen en ik heb gekeken naar een georganiseerde tour maar dan geef ik in twee weken uit waar ik twee maanden van kan reizen en dat is niet echt de bedoeling van low-budget.
Heeft verder iemand nog het plan om met de transmongolie-express te reizen?
Ik ben benieuwd naar jullie plannen!
Gegroet,