reisgenootgezocht voor vinden van biologische moeder in Indonesie

[EMAIL=“manderijntjekiwi@hotmail.com”]manderijntjekiwi@hotmail.comBericht: hi! :wave:
ben een 25 jarig meisje.
ik ben geboren in Indonesie /Jakarta en geadopteerd toen ik 3 maandjes was.
al m’n hele leven ben ik nieuwschierig naar mijn biologische moeder maar heb het altijd onderdrukt.
in 1999 heb ik via het Fiom gezocht en hun hadden weer contact met een andere organisatie ISS.hun hebben geprobeerd te zoeken in Indonesie maar zonder resultaat.
2001 ben ik terug gegaan naar Indonesie,ook naar het kindertehuis waar ik vandaan kom,heb daar een week gelogeerd,mijn ades en telefoonnummer achtergelaten maar nooit weer iets van vernomen.
einde December 2005 heb ik een brief naar spoorloos geschreven maar ook daar nog niets van vernomen.
maar aangezien dat nog heel lang zal kunnen duren zou ik zelf graag actie willen onder nemen door zelf weer naar Indonesie te gaan en te gaan zoeken.
daar wil ik een aantal weken vooruit trekken.
maar…nu is mijn probleem…ik spreek geen Indonesisch,alleen maar engels.
nu is mijn vraag :

wie wil er met mij mee naar Indonesie om daar met mij mijn biologische moeder te vinden?
die ook de taal goed spreekt en die daar misschien ook nog es de weg kent… maar in eerste plaats de taal goed spreekt.

ik zoek iemand die er echt in geintreseerd is en er ook echt moeite voor wil doen.
en die ook zin heeft die aantal weken met mij opgescheept te zitten :slight_smile:
mocht er iemand geintreseerd zijn,zou ik die gene eerst willen leren kennen hoe die gene is enzo want met de eerste de beste persoon zomaar weg te gaan lijkt me nouw ook niet echt.
en kan die gene mij ook leren kennen.
je weet maar nooit hoe het klikt jah.
je zit wel meer dan 24 uurs op elkaars lip,dag in dag uit.

informatie over de biologische moeder is aan wezig