Reisgenoot Zuid Amerika

Hallo, ik ben dennis en ben 22 jaar. Op dit moment ben ik aan het werk om geld te sparen. Dat doe ik niet voor niets, dus ik ga daarom naar Zuid Amerika. Ik ben van plan om in juni 2004 te gaan en dan eerst 2 maanden vrijwillegerswerk te doen in Peru en daarna verder door te reizen door zuid amerika voor een periode van 4 maanden. Als je dit ook van plan bent om te gaan doen om dezelfde tijd en het lijkt je leuk om met iemand samen te reizen, stuur mij dan een mailtje naar denniskoeling@hotmail.com

[FONT=Arial]

Hoi Dennis,

Ik ben speciaal eerder naar school gekomen om op zoek te gaan naar een vrijwilligersproject in Zuid-Amerika. Ik ben zo goed als afgestudeerd, 23 jaar, en ben van plan om na de zomer voor een maand of 4 naar Zuid-Amerika te gaan voor vrijwilligerswerken en een rondreis. Wij zullen elkaar dus net mislopen, denk ik, aangezien ik pas rond novemberkan vertrekken, maar ik zou graag meer willen horen van je ervaringen en ook je voorbereidingen op de reis. Wat heb je allemaal moeten regelen en hoeveel tijd nam dit in beslag?Ik zou het leuk vinden om iets van je te horen.

Groetjes, Lieke

[FONT=Arial]

Hoi Dennis,

Ik ben speciaal eerder naar school gekomen om op zoek te gaan naar een vrijwilligersproject in Zuid-Amerika. Ik ben zo goed als afgestudeerd, 23 jaar, en ben van plan om na de zomer voor een maand of 4 naar Zuid-Amerika te gaan voor vrijwilligerswerken en een rondreis. Wij zullen elkaar dus net mislopen, denk ik, aangezien ik pas rond novemberkan vertrekken, maar ik zou graag meer willen horen van je ervaringen en ook je voorbereidingen op de reis. Wat heb je allemaal moeten regelen en hoeveel tijd nam dit in beslag?Ik zou het leuk vinden om iets van je te horen.

Groetjes, Lieke