Reisgenoot/vrijwilliger gezocht NEPAl. vanaf 27 februari tot Juli.

Namasté,

Eind februari vertrek ik voor 5 maanden naar Nepal, met de organisatie ´het andere reizen´. Ik ben voor 4 maanden aangemeld bij een project: werken in een weeshuis, en het begeleiden van gehandicapten. De andere maand gebruik ik om te reizen in nepal en misscien India.

Aangezien ik alleen ga is mijn vraag:

Zijn er andere mensen die rond deze tijd in Nepal zijn?

Reacties altijd welcome

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Ik heb nog helemaal niks vastgelegd voor volgend jaar maar ik wil als ik weer genoeg geld bij elkaar heb rond juni vertrekken naar India/Nepal/Sri Lanka… misschien kunnen we via een prive bericht verder praten? Groetjes Alida

Hoi Saskia,
ik ben van half februari tot half mei ongeveer in Nepal. Ik wil misschien ook wel vrijwilligerswerk doen, maar heb dat nog niet echt verder uitgezocht. Zullen we meeten in Nepal? Ik stuur wel pb.
groeten Joris

Hallo Aaltje en Jorris,

Ik heb dit reisforum pas sinds een week ondenkt, dus ik ga even uitzoeken hoe ik jullie een prive bericht kan sturen;)
Jullie horen van mij.

Groetjes
Saskia

Hoi Saskia en Joris,

De maand april ben ik in Nepal. Ik ga o.a. terug naar het weeshuis waar ik vorig jaar vrijwilligerswerk heb gedaan. Dit jaar lijkt het mij ook leuk om andere reizigers te ontmoeten. Misschien kunnen we iets afspreken. Waar doe jij precies vrijwilligerswerk Saskia? Misschien kan ik daar ook een kijkje nemen als je dat leuk vindt.

Wellicht tot binnenkort!

Groetjes,
Gwenny

Hoi Gwenny,

Ik lees je berichtje nu pas, maar aangezien het net April is, is het nog niet te laat.
Waar verblijf je in Nepal, want het lijkt mij zeker leuk ergens een keer wat te gaan drinken en bijpraten!

Ik verblijf in Jorpati, dat is vlak bij Bodanath de witte stupa. Natuurlijk kun je een keer langs komen bij mijn werk, harstikke leuk! Heb je een nepalees nummer, dat is wat makkelijker.

Ik hoop iets van je te horen.

Namaste,Saskia

Hoi Saskia,

Morgen vlieg ik naar Nepal!
Het weeshuis waar ik een deel van mijn tijd zal verblijven is ook in Jorpati, bovenop een berg. :slight_smile:
Zou leuk, makkelijk en grappig zijn als we dicht bij elkaar zitten!
Het lijkt mij zeker leuk om bij jouw project langs te komen.
Hoe bevalt het tot nu toe?

Tot snel!
Gwenny

Owja, ik heb ook een Nepalese simkaart, maar weet het nummer niet meer, dus dat moet ik morgen even opvragen. Je kan wel jouw nummer naar mij sturen. :slight_smile:

Namaste,

Oh echt, wat toevallig. Zelf woon ik in Datchindoka (als je het zo schrijft) maar dat is in Jorpati. En werk in Gorgarna… ook boven op een berg! Ben je toen de tijd met een organisatie gegaan of gewoon alleen gekomen? & hoelang blijf je hier? Aangezien we toch in de buurt zitten kunnen we makkelijk wat afspreken. Tot snel dan!

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Ik denk dat je mijn priveberichtje niet ontvangen hebt, dus nog even hier een berichtje.
Ik zit nu voor een weekje in Thamel en daarna zit ik nog een paar dagen in Nayapati bij het weeshuis.
Ga jij toevallig ook koninginnedag vieren op het consulaat? Misschien kunnen we samen gaan!
Als er nog tijd is zou ik het ook leuk vinden om nog bij jouw project een kijkje te nemen. :slight_smile:

Groetjes,
Gwenny