Beste mede-reizigers,
In februari begint mijn reis naar Nepal. Via Volunteer Society Nepal ga ik eerst drie maanden vrijwilligerswerk doen: Februari in een school Bharatpur, maart in een weeshuis in Kathmandu en in april in een klooster in Salleri. In de eerste en derde maand ben ik nog de enige vrijwilliger in stad of dorp via de organisatie en dus in mijn gastgezin. Mocht je dus nog op zoek zijn naar een mooie ervaring kun je je bij me aansluiten via: http://www.vrijwilligerswerknepal.eu
Het is een puur Nepalese organisatie en ik vind het contacr tot nu toe heel fijn. Mijn boeking heb ik via de Nederlandse site gedaan, waardoor ik wel een Nederlandse contactpersoon heb, terwijl al het geld naar Nepal gaat. Je betaald echt alleen voor de onkosten en kunt op meerdere plekken, verschillende werkzaamheden doen.
Van mei tot 15 juni ga ik vervolgens rondreizen. Wellicht wil ik nog Tibet of India meepakken. Hier zoek ik nog gezellige reismaatjes voor. Ik hoop die ook daar te ontmoeten, maar laat hier gerust weten als jij in die periode ook in Nepal bent. Dan kunnen we misschien samen iets ondernemen.
Voor vragen of tips mogen jullie me altijd een berichtje sturen, of hier reageren natuurlijk,
Liefs Marijke
Sent from my ALE-L21 using Wereldwijzer mobile app