Hallloo allemaal, Ik ben Mariella een meid va 24 jaar. Ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot, jongen meisje maakt niet uit, voor een ultieme roadtrip door jawel de Verenigde Staten! En niet zomaar een reis, nee ik wil graag alle staten van Amerika gaan bezoeken, dit zijn er 51. Ja dat zijn een hoop staten en daarom gaat deze trip niet echt kort duren…(bij elkaar zo’n ander half jaar)
Nu is natuurlijk ander half jaar best wel lang om in 1 keer weg te gaan. Daarom wil ik het graag opsplitsen en beginnen in het westen van de USA dit heb ik verdeeld over 12 staten (inclusief Hawaii) daar ben je wel zo’n 6 maanden zoet mee.
Ik zat te denken om te vertrekken rond 11 mei 2015 (of iets later, valt altijd over te comuniuceren en te overleggen). En dan beginnen in bijvoorbeeld Californie, en dan verder te trekken door het zuiden en langzaam aan naar boven en eindigen in de staat Washington bijvoorbeeld (ook hier valt altijd over te overleggen)
Hele plannen en een heel verhaal zoals je kunt zien. Maar goed… ik ben dus opzoek naar een leuke reisgenoot die net zo’n droom heeft als mij om heel amerika door te trekken. Denk je van oeh dat zie ik wel zitten maar 6 maanden is te lang… dan kun je ook natuurlijk zeggen ik wil maar een aantal maandjes mee, kan allemaal geen probleem!
Duss ben jij net als ik ook opzoek naar een leuke reisgenoot voor de USA en heb zin in avontuur stuur maar een berichtje!..want alleen is maar zo alleen! ![]()
Groetjess, Mariella:wereld::USA: