Reisgenoot voor ruime week in Juli 2011

Ik ben 31 en woon in Limburg, reis graag en veel en wil in juli 9 dagen “weg”…

Liefst vanaf 9 juli t/m 17 juli omdat ik dan vakantie heb staan, maar dat is eventueel nog wel iets te verschuiven.

Het zou leuk zijn om een reisgenoot/reisgenote te vinden om mee te gaan, maar mocht dat niet lukken, dan ga ik lekker alleen :slight_smile:

Het is een korte periode, maar net lang genoeg om toch te kunnen genieten.

Ben een actief iemand, ik backpack normaal gesproken, ben geen strandmens en ben graag in de natuur (bergen, jungle, etc) en ga graag ‘off the beaten track’.

Bestemming is heel flexibel…maar in of rond Europa is dus wel het meest praktisch :slight_smile:

Hoop hier iemand tegen te komen!

hallo,

ik heb in mijn agenda 6 t/m 16 juli geblokkeerd voor een reisje naar een scandinavisch land, ik dacht aan zweden. ik wil er trekken, kamperen, kano varen; zelf woon ik in België, ben 32j.
laat maar horen of je hier iets in ziet.

filip.

Beste Globetrotter,

Wij zijn nog op zoek naar reisgenoten voor onze zeilreis van Marokko naar portugal van 11 juli tot 20 juli. Je kunt eventueel de 9e mee op Jeepsafari. We zeilen in dagtochten omhoog via o.a. Rabbat, waar we ook een dag blijven liggen om de stad te verkennen. Daarna steken we over naar zuid Portugal, de Algarve, we varen dan 1 nacht door, een bijzondere ervaring. Het zeiljacht de Cherokee is comfortabel en zeewaardig en er professionele bemanning aanboord, zeilervaring heb je dus niet nodig, maar het is wel een actieve (en relaxte) vakantie. Normaal kost deze zeilreis 675,- + boordkas, maar als je geïnteresseerd bent kan ik een scherpe lastminute prijs aanbieden.

mvg,
Jouke Lemmers
Offshore Yacht Charter

Hoi Globetrotter,

Ik heb ook zoiets in gedachten. Lekker weg, ontspannen en maakt niet uit waarheen…
Ik ben slechts een jaartje ouder dan jij en ben van Antwerpen.
Wie weet kunnen we binnenkort samen weg? Laat maar iets horen sigridlesage@hotmail.com

Groetjes