ik heb net een vergelijkbare oproep geplaats zie ik…voor een weekje “ergens naartoe” vanaf 9 juli t/m 17 juli (bij voorkeur). Heb veel reiservaring, zou ook weer alleen gaan, maar met een reisgenoot of reisgenote is het natuurlijk wel een stuk leuker!
Wij zijn nog op zoek naar reisgenoten voor onze zeilreis van Marokko naar portugal van 11 juli tot 20 juli. Je kunt eventueel de 9e mee op Jeepsafari. We zeilen in dagtochten omhoog via o.a. Rabbat, waar we ook een dag blijven liggen om de stad te verkennen. Daarna steken we over naar zuid Portugal, de Algarve, we varen dan 1 nacht door, een bijzondere ervaring. Het zeiljacht de Cherokee is comfortabel en zeewaardig en er professionele bemanning aanboord, zeilervaring heb je dus niet nodig, maar het is wel een actieve (en relaxte) vakantie. Normaal kost deze zeilreis 675,- + boordkas, maar als je geïnteresseerd bent kan ik een scherpe lastminute prijs aanbieden.
We zijn nu met zn 4en, zie voor meer info ons vaarschema bij Z04
Hallo,
Ik ben van plan om eind Juli voor een paar weekjes richting de zon te gaan.
Ik wil dit gaan doen met de auto (ik heb een klein en zuinig autotje en wil het verder ook redelijk low budget houden). verder wil ik gaan kamperen of in goedkope hostels ofzo slapen.