Reisgenoot voor rondje Oostzee juli 2011

Begin juli ben ik van plan om met de auto een rondje om de Oostzee te gaan rijden.De rit zal gaan via Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Polen om daarna via Duitsland weer in Nederland te komen.De hele reis zal ongeveer 7000 km zijn wat ik van plan ben om in 3 of 4 weken te rijden.Brandstof kosten zullen totaal ongeveer EUR 450 zijn.

De precieze route en manier van overnachten (jeugdherberg/camping/hotel) staat nog niet vast maar het beloofd zeker een mooie en uitdagende trip te worden.Kosten hiervoor staan dus ook nog niet vast. Doel is diverse steden te bezoeken en daarnaast van de natuur te genieten.

Tot nu toe ziet het er naar uit dat ik alleen ga vertrekken, maar een reisgenoot zou ik zeker wel leuk vinden. Dus als jij het ziet zitten om helemaal of een stukje mee te reizen laat dan maar wat van je horen.Ben een man van 24 en heb het liefst een vrouwelijke reisgenoot van ongeveer (20 tot 30) dezelfde leeftijd. Man mag eventueel ook.

Greetz,Paul

Hallo, Ik ben een vrouw van 19 jaar ( bijna 20) en ik ben net afgestudeerd en ik zou er graag op uit trekken. Ik kom net terug uit frankrijk waar ik 4 maanden stage heb gelopen en ben dus avontuurlijk ingesteld.

Ik ben in het bezit van een rijbewijs B. en heb bijna 2 jaar rij ervaring.

Graag zou ik met jou verder in contact willen komen meer meer te weten te komen van jou trip.

als je me even zou willen mailen…dat zou harstikke fijn zijn
:dag: Linda

l.vrolijk@hotmail.com

Paul,

Heeft deze reis nog plaatsgevonden? Zo ja, dan zou ik graag horen hoe je dit uiteindelijk aangepakt hebt en wat je ervaringen zijn geweest? :slight_smile:

Gr. Bart

Deze reis heeft zeker plaatsgevonden.

Erg mooie trip geweest en zeker een aanrader! Speciaal de Baltische staten.

Eigenlijk erg weinig voorbereid, in de auto gestapt met tomtom die ook deze landen kende en gewoon gaan rijden, Lonely planet erbij via bv hosterworld slaapplaatsen geboekt.