Reisgenoot voor India/Nepal, nov-dec 2011

Hallo!

Vanaf half september tot eind november ga ik werken bij een lokale NGO in Jalandhar, Punjab. Tijdens deze periode hoop ik veel van Noord India te kunnen zien maar daarna wil ik graag verder reizen richting Delhi (Taj Mahal natuurlijk!) en daarna naar Nepal. Het lijkt me leuk om (deels) met iemand samen te reizen of, als onze routes elkaar ergens kruisen, wat af te spreken.

Mijn interesses gaan met name uit naar natuur, tempels en andere culturele dingen bezoeken, wat sportieve activiteiten (wellicht Everest base camp als m’n knieeen dat trekken), mooie foto’s maken en misschien wat reisverhalen schrijven, en vooral genieten van het reizen en alle nieuwe indrukken.

Verder kort over mij: 25 jaar, recent afgestudeerd, en superveel zin om India en Nepal te gaan ontdekken. Spreekt dit je aan en ben je ook van plan om ergens tussen eind november en eind december die kant op te gaan, laat het me weten!

Groetjes,
Charlotte

Hoi Charlotte,

Ik trek op 27/10 op naar Mumbai en start vanaf daar mijn reis in zuid-oost azie. Ik zou graag eerst goa bezoeken en vanaf goa zou ik tot kathmandur willen gaan door midden india met de trein. vanaf nepal wil ik dan richting sri lanka trekken. Al begin ik nou echt te twijfelen of me dit mogelijk lijkt met mijn visum maar ik werk er aan… :slight_smile:
Moest je zin hebben om elkaar daar ergens te ontmoeten.
je kan me volgen op mijn reisblog Reisblog Newsfeed | benoman | Reisblog Benoman (België)

Hoi Charlotte, jouw oproep spreekt mij aan! Ik ben zelf 26 jaar, woon in Amsterdam en wil graag India gaan ontdekken. Mijn plan staat vrij open. Het ijkt mij erg interessant om naast het land te verkennen ook een Ashram te bezoeken. Sta jij daarvoor open? Waar ben je nu? Zullen we anders connecten via Facebook en verder praten?