Reisgenoot (v/m) voor Colombia of zo

Lijkt het je leuk om samen met mij te backpacken door Colombia en/of Panama of een ander mooi land waar ik nog niet geweest ben?
Het lijkt me prettig om daar cultuur op te snuiven (geen coke :-), van de natuur te genieten, dorpjes en steden te bezoeken, snorkelen en uit te rusten bij de zee, met het OV te reizen, leuke restaurantjes te zoeken, fruit eten, fietsen, wandelen, fotograferen e.d.
Ik ben 64 jaar, rook niet en heb ondertussen enige reiservaring opgedaan in o.a. Mexico, Guatemala, Belize, Peru, Bolivia, Equador, Zuid-Afrika en diverse landen in Azië. Mijn Spaans laat helaas veel te wensen over.
Mijn idee is om in december of januari te vertrekken en in totaal ruim 2 maanden weg te blijven.
Jouw leeftijd is voor mij niet zo belangrijk maar jonger dan 30 jaar lijkt me niet zo slim.
Mijn reisverslagen van de laatste jaren zijn te vinden wanneer je zoekt via Google en kijkt bij martinwassen .
Heb je vragen en/of zin om enkele weken, of iets langer, samen met mij te reizen laat het me via een berichtje of telefoontje weten.
Warme groet uit Scherpenzeel, Martin

ja, lijkt me tof, zit nu in nepal en ga trekken dus raddiostilte voor 17 dagen
dus houd me in beraad
ik zit al 2 jaar te lonken naar zuidelijk amerika maar wil niet alleen, zeker niet als vrouw zijnde. heb ervaring met mexico, guatemala en honduras…
greet for now, helen ( 30 + dus dat is vast ook, scherpenzeel als in utrecht ?)

OK Helen
Ik wacht geduldig tot de radiostilte verbroken wordt. Vorig jaar was ik o.a. ook in Nepal dus ik weet een btje dat je daar kunt genieten. Warme groet uit een fris Nederland, Martin

Ola! Que tal! Mijn naam is Yola een energieke vrouw van 52 jaar .En ja misschien wilde ik deze winter een reisje maken in die contrijen Colombia, Panama… of Afrika: Angola, Namibie een vriend bezoeken. Kijken wat haalbaar is !
Ik heb gereisd door Mexico, Guatamala, Honduras,Nicaragua en Costa Rica. India, Indonesie en Thailand. En op de motor door Europa en Turkije. Wat je schrijft spreekt mij wel aan, ik rook en drink niet. Ik spreek een beetje Spaans, bastante. Ik pik die draad wel weer op…

Tot hoors of schrijfs

Warme groet uit Nijmegen, Yola

Email;yolatigre@gmail.com

Hi Sybrentijn,

zit weer even in pokhara met vermoeide kuiten van throng-la pass…
ik vertrek de 26e via mumbai en arriveer de 27e oct zodat ik weer eind oktober
wat uitgebreider kan overleggen.
nepal is nog net zoals je het vermoedelijk hebt achtergelaten: rotsblokken op de weg,
donkeys all over en nepalezen die zich suf bellen met cellphone !
groet, Helen

Hai Helen.
Weer terug op Nederlandse bodem? De wintertijd is vandaag begonnen, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus je zal de lekkere temperaturen van Nepal wel missen.
Zullen we binnenkort eens skypen (martin.wassen) of via email en/of telefoon kontakt met elkaar opnemen?
Ik ben benieuwd, ook naar jouw reisverhaal.
Warme groet uit Scherpenzeel,
Martin

Hi Martin,

mijn PB eerder deze week niet ontvangen?
zaterdag, morgen, proberen te skypen?
bv 10.00 uur ochtend of 17.00 middag?

greetz vanuit koud oosten, Helen