Hallo allemaal,
Ik ben Nienke, 23 jaar, en bijna afgestudeerd in Onderwijskunde. Voordat ik ga werken wil ik deze zomer een mooie reis maken. Met mijn vriend ga ik van half juli tot half augustus naar Nepal en Tibet, en ik ben nog op zoek naar een reisgenoot voor de maand daarvoor: half juni tot half juli.
Noord Thailand en Laos spreken me erg aan, met bijvoorbeeld nog een uitstapje naar Cambodja (Angor Waht). Maar ik heb nog geen vaste plannen, dus een andere bestemming in Azie kan ook.
Ik ga het liefste met een andere vrouw op pad, leeftijd maakt niet heel veel uit. Het lijkt me wel leuk om elkaar van tevoren te ontmoeten, om te kijken of het klikt, en om samen de Lonely Planet door te bladeren! Omdat ik nog niet werk, en dus niet al te veel geld heb, wil ik low- medium budget reizen.
Groetjes,
Nienke
He Nienke!
Je idee klinkt heel leuk, maar je zit zeker gebonden aan half juni / half juli?
En tot hoeveel juli zit je in Thailand/Laos/Cambodja?
Als je bijvoorbeeld rond 18 juli in Bangkok zit, kunnen we een deel samen reizen. (Jij waarschijnlijk door naar Tibet en ik begin dan in Bangkok)
Groetjes,
Sanne
Hoi Sanne,
Ik zit inderdaad gebonden aan half juni/half juli, ik hoop rond 19 juli door te vliegen naar Delhi, en vanuit daar naar Nepal te gaan. Vanaf wanneer ben jij precies in Bangkok? En waar wil jij vanuit daar heen reizen?
Groetjes,
Nienke
He Nienke,
18 juli kom ik aan in Bangkok. Ben je van plan om Bangkok aan het eind te verkennen of aan het begin?
Ik ben van plan een paar dagen in Bangkok te blijven en vanuit daar de Lonely Planet te volgen.
Groetjes,
Sanne
Hoi Nienke,
Hier nog een berichtje van een Sanne, wel een andere dit keer!
Je verhaal lijkt verdacht veel op mijn plannen!
23 jaar, bijna afgestudeerd, vanaf eind juni met m’n vriend reizen door thailand en daarvoor ga ik nog een maand alleen door laos en cambodia (d.w.z. ik kom op 4 juni in Bangkok aan en wil op 27 juni weer terug zijn in Bangkok).
Wel wat eerder dan jij dus, maar wie weet valt er iets te combineren?
Groeten,
Sanne