Reisgenoot Thailand gezocht voor 8 - 22 augustus

Hallo!
Ik ben Jenny en 18 jaar. Op het moment zit ik al in Thailand, in Trang waar ik Engelse les geef. Begin augustus wil ik daarmee stoppen en 2 weken Thailand gaan verkennen. Mijn vliegtuig vertrek 22 augustus, dus het gaat ongeveer om de periode van 8 (of eerder) tot 22 augustus. Ik was van plan om alleen te gaan, maar als ik nu op het laatste moment nog een reisgenootje kan vinden, lijkt me dat erg gezellig :slight_smile: Ik dacht er de trein van Hat Yai tot Chiang Mai te nemen en dan te stoppen op de mooie plekjes (en dat zijn er een heleboel!), maar ook lijkt het me erg leuk om te gaan eiland hoppen. Ik ben er dus nog niet helemaal uit en sta echt nog open voor alles :slight_smile: Het liefst allemaal een beetje low-budget, hoewel een keer een uitzondering ook fijn is!
Ik hoor graag van je als je zin hebt om (voor een gedeelte) samen te reizen!
Groetjes Jenny

Hoi Jenny!
Ik ben van 31 juli tot 26 augustus in Thailand! Ik heb een globaal reisschema gemaakt, maar ik kijk in Thailand of alles haalbaar is. Ik begin iig in Bangkok, wil dan een aantal plaatsen bezoeken (Kanchanaburi, Ayutthaya, Sukhothai) en door naar Chiang Mai. Daar vanalles zien/doen (trekking). Daarna mogelijk nog wat in het oosten zien (Khao Yai national park) en de laatste week in het zuiden/op het strand.
Voor meer info/gegevens kan je me altijd een pm berichtje sturen !