Ik ben Arno (37 jaar) en ga vanaf 19/20 juli voor het eerst twee weken backpacken.
Route nog niet vaststaan, maar plekken die ik wil bezoeken Bangkok, Koh Tao, Koh Samui en Koh Phangan.
Wordt mijn derde keer Thailand. Bangkok, Phi Phi en Phuket al een keer eerder aangedaan, echter zonder rugtas .
Ik ben niet specifiek op zoek naar een reisgenoot, maar mocht iemand zin hebben om een paar dagen mee te reizen, dan is dat van harte welkom.
Ik ga naar Thailand voor de data 21-7 tot 10-8. Door omstandigheden heeft mijn reismaatje moeten cancelen.
Ik heb Thailand geboekt met de intentie drie weken te gaan backpacken, jungletochten maken, cultuur snuiven, duiken, relaxen, strand en misschien ook een feestje hier en daar. Vooral de eerste week lijkt het me relaxed om met iemand op te trekken. Wat daarna gebeurt zien we wel.
Check voor meer info over mij mijn fb.
Spreken mijn verhaal en de data je aan. Reageer gerust!
Ik was eigenlijk voornemens om naar Vietnam te gaan en daar te backpacken. Van Hanoi via de kust naar Ho Chi Min stad. Thailand ben ik al 2 keer geweest, maar trekt me nog steeds. Dus als je wilt kunne we een keertje contact met elkaar opnemen.
Inmiddels de tickets geboekt.
19 juli vertrek ik naar Bangkok. Daar verblijf ik vanaf de 20e drie nachten (Rambuttri Village Plaza), om daarna verder te reizen naar
het zuiden (Koh Samui).
Op het duiken en de jungletochten na, heb ik dezelfde intenties voor mijn 2 weken Thailand.
3 augustus vertrek ik helaas alweer richting Nederland.
Sorry dat ik dit nu pas lees. Als je wilt kan ik je komen opzoeken in Bangkok. Mijn reisgenoot arriveert pas de 24e terwijl ik de 22e al arriveer.
Als je niet mer reageert, weet ik in ieder geval waar je zit.