Reisgenoot(te) maart/april 2007

Hey ppl,

Ik ben Peter, 23 jaar en woonachtig in Enschede. Zelf ben ik een sportief, ondernemend en sociaal persoon. Werk nu fulltime als engineer voor een americaans bedrijf. Ik heb net als jullie het idee heb om (een jaar) rond te reizen in OZ. Ik wil rond februari, maart of mei 2007 vertrekken.

Zelf ben ik van plan dit met “Your first group” te doen alleen hier ben ik nog niet helemaal uit. Ik wil “work and travel” doen en dan het liefst in Brisbane of noordelijker beginnen om zo via Cairns richting Kakadu vandaar richting Alice Spring, vandaar richting Adelaide, Melbourne en dan miss nog richting Tasmanië en Nieuw Zeeland. Maar dit alles staat nog lang niet vast voor mij dit wil ik nog eerst rustig helemaal uitzoeken en het liefst met iemand die net als mij ongeveer dezelfde gedachte heeft.

Op 8 juli 2006 ga ik na een informatie bijeenskomst om daar eens wat mensen te ontmoeten en ideeën uit te wisselen.

Alles staat nog helemaal open en zou het zelf leuk vinden om samen met iemand een hele trip uit te stippelen want bij staat alles nog open!

Groetjes, Peter
( msn: [EMAIL=“p_spacecat@hotmail.com”]p_spacecat@hotmail.com )

hey hey ik heb plannen om van begin maart t/m augustus die kant op te gaan.
Lijkt me leuk eens te kletsen en ideeen naast elkaar te leggen!
Liefs Marjolijn (23 jaar)