Reisgenoot/Reisgenoten gezocht vanaf eind januari/ begin februari

Hoi, ik ben Remco 26 jaar en ik ga vanaf eind januari/begin februari voor een jaar naar Australië. Ik wil beginnen in Adeleide/Melbourne en dan tegen de klok Australië rond met hier en daar een uitschieter het binnenland in. Ik wil het werken en reizen/backpacken ongeveer half/half doen en ook daarin veel variatie zoeken. Zijn er mensen van ongeveer mijn leeftijd die gedeeltelijk een overlappend schema hebben en eventueel willen sparren over ideeën en plekken die een “must see” zijn?

Hallo Remco,

Ik kom uit Breda, vlieg 25dec naar Sydney, vanuit daar staat het open. Ik wil richting Melbourne en dan via oostkust omhoog. Hoelang wil je gaan reizen? Ik zou graag ook nog naar NZ en Fiji willen gaan en onderweg werken natuurlijk.

Gr. Roxanne

Dag Roxanne,

Mijn planning is om een jaar in Australië te reizen/werken. Over een exacte verdeling heb ik nog geen besluiten genomen, ik ben van plan om dat een beetje op de bonnefooi te doen. Waarschijnlijk een auto/campertje kopen en dan lekker rondreizen en kamperen onder de sterren. Qua werk zit ik meer te denken aan de boerderijen en werken met/in natuurbeheer. Nieuw Zeeland staat bij mij ook op het lijstje om te bezoeken, ik ben dan toch in de buurt en qua natuur is het misschien nog wel mooier/diverser dan Australië. Ik kom uit Geertruidenberg trouwens.

Hoe zijn jou plannen? Heb je al dingen vast staan of ga je meer ongepland rondreizen en zien wat er op je pad komt?

Gr, Remco

Hallo Remco!

Ik vlieg 25dec naar Sydney, heb jij al ticket?
De planning is om daar verder te kijken. Ik heb t zelfde idee over reizen/werken en rond reizen met camper/auto. NZ staat zeker op de planning!
Wanneer wil je die kant opgaan ?
Mvg Roxanne

Hallo Roxanne,

Ik heb nog geen ticket, ik ben nog aan het kijken of ik op de heenweg ergens een tussenstop van een paar dagen kan maken. Even een kijkje nemen in Dubai/Hongkong/Singapore, daar moet ik nog een keuze in maken. Mijn voorlopige planning is om in Darwin te beginnen ergens eind januari/begin februari en dan via Adelaide voor 20 maart in Melbourne te zijn. Dan is daar de Formule 1 en daar wil ik graag bij zijn. Daarna wil ik langs de oost kust terug naar Darwin en ergens tussendoor nog 4/6 weken naar Nieuw Zeeland, maar daar moet ik nog naar kijken. Even uitzoeken vanaf waar je makkelijk kan reizen en wat de beste tijd van het jaar is om daar naar toe te gaan.

Gr, Remco