>>>Wegens omstandigheden ga ik van 17 december tot 2 januari alleen naar Gambia.
Vind het leuk en gezellig om toch af en toe iets/excursie etc. samen te doen.
Wie is daar rond die tijd ook alleen?
Hoii,
Ik zit wel een beetje rond te kijken naar reizen in die periode. Groepsreizen vind ik te duur, maar alleen vind ik weer niet gezellig. Gambia is best betaalbaar, maar dus alleen niet zo leuk.
Waar verblijf jij en wat zijn je plannen? Ik ben 30 jaar, heb redelijk wat reisjes gedaan en nog niet uitgekeken
Hallo Kim, heb je al geboekt?
Ik heb net via D-reizen een 8-daagse all-inclusive geboekt in Three Corners Triton Empire Resort vlakbij het oude centrum van Hurghada (Dahar).
Mochten er in die periode gezellige mensen (van leeftijd zeg 25-45) in die buurt zitten en het leuk vinden samen een keer te winkelen, eten, volleyballen of snorkelen, dan leuk om wat van je/jullie te horen!
Ik ben een ervaren Hurghada-ganger, heb je misschien ook nog wat aan (zoals excursies nooit boeken bij de reisleiding, maar gewoon in de stad, scheelt de helft).
Arnold
Hey, leuk dat je reageert. Nee, niet geboekt helaas. Wegens omstandigheden wordt mijn vakantie voorlopig uitgesteld…
Heel veel plezier daar!! Ik bewaar je bericht, want als je een ervaren Hurgadaganger bent dan heb ik nu een goed adresje in mijn mail staan voor als ik WEL kan boeken Hurgada staat ook nog op mijn lange lijst.
Veel plezier!
Gr. Kim
Jij ook tnx voor je reactie.
En da’s prima, mail anytime (behalve een week vanaf as donderdag!) haha