Ik ben in 2003 een paar dagen in NY geweest en sindsdien helemaal verkocht. De plannen waren om dit jaar in het najaar terug te gaan en dan langer de tijd te nemen de stad te verkennen. Nu heeft de vriendin waarmee ik zou gaan zich ineens bedacht en zit ik nog steeds met reisplannen voor New York!
Ik wil minimaal een week gaan en dan de tijd nemen de stad beter te verkennen. Dat houdt in dat ik o.a. de toeristische trekpleisters wil aandoen maar ook wil shoppen, een musical of toneelstuk bezoeken, een museum zien, enz.
Wie wil er mee??
Hoi Lizzle.
Ik zit ongeveer met een zelfde probleem. Zou eigenlijk met een collega/vriend gaan, maar ook die heeft afgehaakt, dus ikben ook nog driftig op zoek naar een reisgenoot in de richting van NY.
Meer achtergrond info. Sinds 2003 ben ik ieder jaar in NY geweest. Telkens alleen en gewoon op de bonnefooi mensen ontmoeten om daar mee rond te reizen.
Laat me maar weten wat je ervan denkt…
Hey Calitomnication,
Lijkt me een leuk idee. Zo te zien kom je ook nog hier uit de buurt…
Wanneer zou je eventueel willen gaan en wat ben je allemaal van plan in NY?
Is er een reden dat je ieder jaar teruggaat of is het hobby? 
Hoi Lizzle,
Ik ben ook van plan om naar New York te gaan. Het wordt mijn eerste keer, maar kan haast niet wachten. Ik heb geen datum nog gepland omdat ik ook nog op zoek ben naar een reisgenoot. Ik hoor het wel!
Hey. ik kom inderdaad uit het zuiden des lands… nou ja… bijna dan… Omgeving Venlo… Waar kom jij vandaan dan…?
En of het een hobby is…? Nee, verre van dat.
Het is een verslaving. Rondlopen door de stad, in de Metro hangen, foto’s maken, mensen ontmoeten. Er is gewoon zoveel te beleven. Je kunt, anders dan in Nedeland, gewoon gaan lopen en je maakt altijd iets mee.
Laat me maar weten wat je doet… je mag me ook mailen op het adres in mijn profiel…