Reisgenoot Midden- of Zuid-Amerika

Hallo mogelijke mede-reisgenoot:foto:

Na afgelopen jaar een ongelooflijk toffe reis te hebben gemaakt door Zimbabwe en Mozambique, zou ik dit jaar graag richting Midden- of Zuid-Amerika gaan.

Nu lijkt mij de natuur in Costa Rica geweldig, maar ook landen als bijv. Peru, Bolivia of Chili lijken me fantastisch. Mijn plan is om ca. 3 à 4 weken te gaan backpacken in mei-juni of oktober-november en het liefst dan twee landen aan te doen.
Maar heel eerlijk staat er nog niets vast. Nou ja één ding dat ik samen reizen gezelliger vind dan alleen, vandaar dan ook mijn berichtje op deze site.

Tja wie ben ik, ik ben een vrouw van 36 (jouw leeftijd is voor mij niet zo van belang), woon in Amersfoort en werk als GGZ-agoog. Bij het reizen houd ik van de afwisseling van avontuur, cultuur, natuur en af en toe een dagje relaxen. Daarnaast houd ik ook erg van mijn vrijheid, en vind het dan ook belangrijk dat ieder zijn eigen ding kan doen tijdens een reis. Natuurlijk kunnen we globaal een reisroute uitstippelen, maar houd er ook van als we bijv. op een hele leuke plek zijn en we toch ergens anders naar toe willen, onze reisroute kunnen omgooien.

Wordt jij ook al enthousiast van het maken van nieuwe reisplannen, dan hoor ik graag van je!

Groet Niesje