reisgenoot Midden-Amerika juli-augustus 2018

Hoi,

Mijn naam is Lucia, ik ben 20 jaar en studeer psychologie.
Ik ben van plan komende zomer naar Midden-Amerika te gaan; ik dacht hierbij aan rondtrekken door (het zuiden van) Mexico, Guatemala en Belize (en wellicht Honduras). Aangezien dit nog lang geen uitgestippeld plan is, sta ik open voor suggesties. Mijn idee is om de volledige maanden juli en augustus reizen. Maar als je een deel van deze tijd kan en het plan je verder wel aanspreekt, voel je dan ook zeker vrij om te reageren!
Ik zou het heel leuk vinden als ik hierbij nog een reismaatje kan vinden. Ik wil graag actief reizen en veel zien, maar wil ook een beetje ontspannen. Ik zoek iemand die hier een beetje hetzelfde in staat en iemand die spontaan/flexibel is. Geslacht en leeftijd maken mij verder niet zoveel uit.

Spreekt jou dit aan, dan hoor ik graag van je!

Hey Lucia!

Jouw idee spreekt me zeker aan!

Ik ben trouwens 23 en heb al een aardig reisresumé ben een paar maanden geleden start met mijn baan als accountant, niet heel sexy maar wel heel interessant. Ook heb ik al vele andere mooie landen moge bezoeken o.a. de 3x VS, jordanie, 6x Egypte, 2x Tunesië, curacao, Rusland, Noorwegen, Zweden, 25x Frankrijk, Albanië, 20x Spanje, 5x Portugal, Griekenland (13 eilanden en Athene), 5 x Turkije, 4x Oostenrijk, Tsjechië, Zwitserland, Ierland, Engeland, Denemarken, 7 x italie, Kroatië, Thailand, India, Oman, Indonesië, Maleisië etc.

Met vriendelijke groet,

Mike