ik wil zomer 2009 weer gaan reizen,
ben ff 5 jaar in-actief geweest, maar ga weer me centjes verbrassen ergens anders op de wereld.
ben 34 jaar(m) 3 maal zuid-oost azie geweest, en wil weer graag terug.
echter heb nog steeds de kinder droom om met de trein van moskou naar peking te gaan, de laatste reis die ik in indonesie bedacht, was, om iets van cambodja, vietnam en china te doen.
voor mij speelt tijd geen rol.
graag zou ik ook reiservaringen van mensen willen horen die bv vietnam-china hebben gedaan.
Is het ook wat voor jou om op 21 februari om 17 uur in Eindhoven bij de ontmoeting te komen? Zie oproep die vandaag is geplaatst op deze website, er komen volgens mij best veel geinteresseerden die dit jaar op reis willen en een reisgenoot zoeken… Ik ga er iig naartoe, je doet altijd ideeen op, en gezellig om mensen te ontmoeten die dezelfde droom hebben!
Het wordt gehouden in cafe/restaurant heet de Effenaar en daar is GEEN carnaval, va 17 uur
Het adres is Effenaar
Dommelstraat 2
5611 CK Eindhoven
Ik ben benieuwd hoe ver je plannen zijn en of je een reispartner hebt gevonden?
Ik ben zelf aan het overwegen om op korte termijn richting moskou te gaan reizen om de tr. sys ex. te nemen en dan verder in azië/australië/NZ te reizen. Ik ben 33 jaar en wil graag meer van de wereld zien. Ik hou van de natuur en zou ook graag hier en daar tijdens mijn reis willen duiken. Ik heb niet veel reis ervaring (europa, maleisië, curacao, costa rica, panama, egypte) en heb de reizen die ik heb gedaan altijd vooraf gepland (geen groepsreizen).